Gå till innehåll

Saltträff i Kalmar


Ricke

Månad för träff?  

19 användare har röstat

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Rekommenderade inlägg

  • Svar 186
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

För mig är det så att jag kör dit du pekar....

Annars åker jag gärna dit där största utbudet finns för dagen som du sa tidigare i tråden.

Hade inte varit fel om vi någonstans på vägen stannar hos Stig för han hade fått in 20kg säckar med salt för 600:- som jag tänkte jag skulle köpa.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Var och när är det ni ska åka?

Nästa Lördag den 24/4, och jag tror vi åker mot blekingehållet med en genomresa i Växjö antingen på vägen dit eller hem. Vi har sagt att det vore kul att åka dit där det finns störst utbud för tillfället, några förslag? Det kanske är någon träff på gång i Blekinge den dagen?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är tyvärr ej hemma v.19 förutom i början på veckan.

Ja har inte fått nått svar förutom av stig o han har en del hemma fast de går i karantän än, men kanke kan övertala han om det är nått speciellt man vill ha.

Känns ju lite b o åka ner till blekinge om det är tomt i deras kar...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

E22 upp sen E4 tillbaka blir en liten omväg men vad gör 10 mil om vi ska på tripp vi får ändå räkna med att det tar hela dagen, tror inte det är några problem att hinna med Stig också. Alltså utbudet styr, sen hade det varit kul om vi fyllde bilen (5 pers.) så vi kan dela bensinkostnaden. Vi kanske till och med kan hinna med ett besök hos någon på guiden på vägen:).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo klart det blir en heldag!! Jag kollade med linköping o de skulle få hem 2st sändningar i veckan om inte flyget stoppas pga vulkanen. skulle kolla med han senare i veckan igen.

Bara du orkar köra Johan så är det lugnt för min del hehe.

Vi bör ju få iallafall in 1 person till i bilen så det inte blir allt för dyr resa.

Stig kanske inte har nått emot att vi kommer lite senare, om vi inte tömmer plånkan i linköping hehe.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Stig kanske inte har nått emot att vi kommer lite senare, om vi inte tömmer plånkan i linköping hehe.

Då får vi väl handla på krita:):)

Får dom hem 2 sändningar i veckan röstar jag på att vi åker dit, och köra är inga problem för mig.

Vilka mer är intresserade av att hänga på mig, Ricke och Svensson på denna trippen?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Denna helgen är den enda som passar mej sedan blir det inte för min del förren slutet av juni :(

Jag är med på att åka till stig alltid kul o bara snacka skit med han o kolla in hans stora kar hehe.

Han skulle ju få en sändnings fast den har inte karantänat klart men men..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Då åker vi till Stig, om det är OK för honom kör jag gärna på förmiddagen så man kommer hem i tid på eftermiddagen. vi kanske kan sikta på att vara i Gemla runt 12-tiden, så om någon är intresserad av en tripp till Växjö på lördag är det bara att hojta till:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...