aerie Postat 29 mars 2010 Dela Postat 29 mars 2010 Jag har precis fått klara besked på att jag åker utomlands, jag är tillbaka först till Valborg tyvärr. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 5 april 2010 Författare Dela Postat 5 april 2010 Någon som har funderat på mina förslag om rutter? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 5 april 2010 Dela Postat 5 april 2010 För mig är det så att jag kör dit du pekar....Annars åker jag gärna dit där största utbudet finns för dagen som du sa tidigare i tråden.Hade inte varit fel om vi någonstans på vägen stannar hos Stig för han hade fått in 20kg säckar med salt för 600:- som jag tänkte jag skulle köpa. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 6 april 2010 Författare Dela Postat 6 april 2010 Låter fint Stig blir ju bra o ta på hemvägen om han e hemma o har tid med oss hehe.Nu ska vi bara se till o fylla bilen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 11 april 2010 Författare Dela Postat 11 april 2010 Kom igen nu annars blir det bara Jag o Johan som åker hehe. det finns ju platser kvar!!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Svensson Postat 12 april 2010 Dela Postat 12 april 2010 Jag följer med. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 15 april 2010 Dela Postat 15 april 2010 Var och när är det ni ska åka? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 16 april 2010 Dela Postat 16 april 2010 Var och när är det ni ska åka?Nästa Lördag den 24/4, och jag tror vi åker mot blekingehållet med en genomresa i Växjö antingen på vägen dit eller hem. Vi har sagt att det vore kul att åka dit där det finns störst utbud för tillfället, några förslag? Det kanske är någon träff på gång i Blekinge den dagen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 16 april 2010 Dela Postat 16 april 2010 Ok, tack. Hade eventuellt tänkt åka upp till öland v.19, så hade varit kul om man kunde komma o hälsa på något av folket där uppe då. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Svensson Postat 16 april 2010 Dela Postat 16 april 2010 Kul Lagge. Vi kanske kunde ordna nån slags salt-safari runda Men kom igen nu då,två platser kvar i bilen. Jag är ganska späd så jag tar bara upp en plats.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 16 april 2010 Dela Postat 16 april 2010 Hehe, det är väl öppning först den 1'a maj om det är som vanligt, så det kan bli svårt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 16 april 2010 Författare Dela Postat 16 april 2010 Jag är tyvärr ej hemma v.19 förutom i början på veckan.Ja har inte fått nått svar förutom av stig o han har en del hemma fast de går i karantän än, men kanke kan övertala han om det är nått speciellt man vill ha.Känns ju lite b o åka ner till blekinge om det är tomt i deras kar... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 16 april 2010 Dela Postat 16 april 2010 har dom ingenting hemma i blekinge får vi väl åka till linköping istället, ca 24 mil ifrån kalmar. Dom kanske har mera? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 17 april 2010 Författare Dela Postat 17 april 2010 Har inte kollat med dem, hinner vi både till linköping och till stig på en dag eller är det för jäkla långt? Möjligen stig kanske får bli en anan resa?Som sagt jag åker dit det finns mest för dagen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 17 april 2010 Dela Postat 17 april 2010 E22 upp sen E4 tillbaka blir en liten omväg men vad gör 10 mil om vi ska på tripp vi får ändå räkna med att det tar hela dagen, tror inte det är några problem att hinna med Stig också. Alltså utbudet styr, sen hade det varit kul om vi fyllde bilen (5 pers.) så vi kan dela bensinkostnaden. Vi kanske till och med kan hinna med ett besök hos någon på guiden på vägen:). Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 18 april 2010 Författare Dela Postat 18 april 2010 Jo klart det blir en heldag!! Jag kollade med linköping o de skulle få hem 2st sändningar i veckan om inte flyget stoppas pga vulkanen. skulle kolla med han senare i veckan igen.Bara du orkar köra Johan så är det lugnt för min del hehe.Vi bör ju få iallafall in 1 person till i bilen så det inte blir allt för dyr resa.Stig kanske inte har nått emot att vi kommer lite senare, om vi inte tömmer plånkan i linköping hehe. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 18 april 2010 Dela Postat 18 april 2010 Stig kanske inte har nått emot att vi kommer lite senare, om vi inte tömmer plånkan i linköping hehe.Då får vi väl handla på krita:)Får dom hem 2 sändningar i veckan röstar jag på att vi åker dit, och köra är inga problem för mig. Vilka mer är intresserade av att hänga på mig, Ricke och Svensson på denna trippen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Svensson Postat 20 april 2010 Dela Postat 20 april 2010 Kan tyvärr inte följa med. Familjegrej...hade verkligen sett fram emot detta.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 20 april 2010 Författare Dela Postat 20 april 2010 Aj aj vad tråkigt!!! Känns ju som vi kanske ska vara mer än 2st för att åka så långt som linköping...Skuta på det eller bara ta stig??Ingen mer som vill med?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 20 april 2010 Dela Postat 20 april 2010 Håller med dig Ricke vi bör nog vara 3-5 i bilen för att köra långresan, men är det verkligen ingen annan som vill följa med? eller är det fel dag?Tycker du att vi ska åka till Stig en sväng ändå? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
muha Postat 20 april 2010 Dela Postat 20 april 2010 Hej!Passar mig inte alls denna helg.Kanske någon kommande.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lionofmarley Postat 20 april 2010 Dela Postat 20 april 2010 jag följer ju gärna med på en lite längre resa sen när jag fått igång mitt nya Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 20 april 2010 Författare Dela Postat 20 april 2010 Denna helgen är den enda som passar mej sedan blir det inte för min del förren slutet av juni Jag är med på att åka till stig alltid kul o bara snacka skit med han o kolla in hans stora kar hehe.Han skulle ju få en sändnings fast den har inte karantänat klart men men.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 20 april 2010 Dela Postat 20 april 2010 Då åker vi till Stig, om det är OK för honom kör jag gärna på förmiddagen så man kommer hem i tid på eftermiddagen. vi kanske kan sikta på att vara i Gemla runt 12-tiden, så om någon är intresserad av en tripp till Växjö på lördag är det bara att hojta till:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan W Postat 21 april 2010 Dela Postat 21 april 2010 Kanske vi kan prata med PärS om han är hemma och i så fall stanna till hos honom en snabbis för att se ett annat riktigt fint kar:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.