Vargklo Postat 11 juli 2009 Postat 11 juli 2009 Gott folk!Jag vill påminna om att fototävlingen har startat nu. Bidrag för augustiomröstningen kan lämnas mellan den 1-20 juli.Läs gärna igenom tävlingsreglerna och notera att det är viktigt att storleken på det foto som skickas in följer samma regler som gäller för foton i vanliga trådar här på SG. Reglerna med tillhörande länk för att skicka in fotot finner ni under följande länk: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/fototavling.phpGå gärna igenom era fotoarkiv och släng in en eller ett par bilder! Citera
admin Postat 29 juli 2009 Postat 29 juli 2009 Omröstningen ligger uppe för Augusti månads tävling Fototävlingen - Omröstning för augusti Citera
Johan2x Postat 30 juli 2009 Postat 30 juli 2009 En liten tanke som slog mig. Tävling o tävling, skall man få se hur det ligger till mellan de olika bilderna. Kan ju bli att man tjuvtittar. Kanske man bara få ser hur det ligger till när man röstat som användare. Alltså inte innnan man lagt sin röst. Lite mer spänning kanke./Johan Citera
Wiking Postat 30 juli 2009 Postat 30 juli 2009 En liten tanke som slog mig. Tävling o tävling, skall man få se hur det ligger till mellan de olika bilderna. Kan ju bli att man tjuvtittar. Kanske man bara få ser hur det ligger till när man röstat som användare. Alltså inte innnan man lagt sin röst. Lite mer spänning kanke./JohanHej Johan. Det var vår tanke också att man inte skall kunna se hur de olika bilderna ligger till men tyvärr så går det inte att fixa med den programvaran som används för SG. Citera
Ricke Postat 30 juli 2009 Postat 30 juli 2009 men tänkte in på om det stod innan man rösta hur det låg till ens. när man röstat har man ju röstat o då ser man ju resultatet. Citera
DaTrucka Postat 30 juli 2009 Postat 30 juli 2009 Nej det står inte hur respektive bild ligger till innan man röstat. Citera
Johan2x Postat 30 juli 2009 Postat 30 juli 2009 Nej det står inte hur respektive bild ligger till innan man röstat.Okidoki, då missade jag det. Det är precis så jag menade./Johan Citera
Jaken Postat 30 juli 2009 Postat 30 juli 2009 Nej det står inte hur respektive bild ligger till innan man röstat.Jag har inte röstat (då jag själv är en av de tävlande) och jag kan se hur det står. Bara att trycka på Visa resultat för omröstning Citera
oveb Postat 30 juli 2009 Postat 30 juli 2009 Jag har inte röstat (då jag själv är en av de tävlande) och jag kan se hur det står.Oj, får man inte det ??Jag har röstat (dock inte på mitt eget bidrag). Korkat kanske men jag hittade en bild jag gillade och kunde inte låta bli Citera
Laggeman Postat 31 juli 2009 Postat 31 juli 2009 Omröstningen är ju öppen för alla, så vill man rösta på sitt eget bidrag är det ju inget som hindrar en att göra det. Sen om man vill det eller ej, är ju upp till var och en. Citera
DaTrucka Postat 31 juli 2009 Postat 31 juli 2009 Jag har inte röstat (då jag själv är en av de tävlande) och jag kan se hur det står. Bara att trycka på Visa resultat för omröstningDet är sant, men man får hoppas att folk röstar med hjärtat och låter bli dendär funktionen.Finns det en regel som säger att man inte får rösta om man är tävlande? Man kan ju bara rösta en gång iaf, så det blir ju inte direkt orättvist.. Citera
Nizztos Postat 31 juli 2009 Postat 31 juli 2009 Hade ju varit bättre om man inte kan se resultatet innan tävlingen är avgjord, samt att man inte kunde rösta på sin egen bild.Tar dock mycket hellre det vi har nu än inget alls Citera
Ricke Postat 31 juli 2009 Postat 31 juli 2009 Jag stör mej inte på det har för jag såg inte hur det stod innan jag rösta och så har jag inget bidrag heller Citera
Wiking Postat 31 juli 2009 Postat 31 juli 2009 Vi har ingen regel som säger att man inte får rösta om man är med som tävlande. Vi har heller ingen regel som säger att man inte får rösta på sin egen bild. Det går inte att lösa tekniskt och då är det heller inte någon mening med att ha det i regelverket.Alla kan vara med och tävla, alla kan vara med och rösta, så rösta på! Citera
oveb Postat 31 juli 2009 Postat 31 juli 2009 ...så rösta på!Håller med, lite mer drag i röstningen vore kul även om det är lite stillestånd på akvariefronten under sommaren. Citera
Wiking Postat 1 augusti 2009 Postat 1 augusti 2009 Välkomna att rösta.https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=29569 Citera
Wiking Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 I morgon vid ca 17:00 på måndagen så stängs omröstningen för augusti månads fototävling. Det finns således fortfarande tid att rösta för er som inte gjort det ännu.https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=29569 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.