Gå till innehåll

Bilder från Jimmy 400 liter


jimmy

Rekommenderade inlägg

  • 2 månader senare...
  • Svar 68
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

  • 4 månader senare...

ville bara visa en rolig bild på min drake som inte riktigt fattar hur stor mun han har kunde inte motstå en god räka till lunch.

Problemet va bara att han inte kunde svälja den så han fick simma runt med en räka i 15 minuter innan han lyckade få ut den.

Räkan blev skit glad å studtsade iväg å lever ännu.

post-878-14468912281578_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

ville bara visa en rolig bild på min drake som inte riktigt fattar hur stor mun han har kunde inte motstå en god räka till lunch.

Problemet va bara att han inte kunde svälja den så han fick simma runt med en räka i 15 minuter innan han lyckade få ut den.

Räkan blev skit glad å studtsade iväg å lever ännu.

Grymma bilder jimmy! Och man blir ju sugen på en drake.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 år senare...

jaha väcker liv i denna tråd igen då detta kar har varit nerlagt i säkert över två år men suget börjar bli för stort :)

Har haft ett kar ståendes hela tiden men det finns tyvär inte så mycket kvar i det efter diverse kracher osv.

Men nu är karet uppburet i lgh å 200 liters tunnan står i badrummet å sipprar osmosvatten.

Settuppen kommer vara densamma som innan då jag har alla grejer kvar enda skillnaden är att jag flyttat sumpfacken till mitten av akvariumet.

Tänkte måla bakgrunden å själva bakrutan kan jag ju måla på utsidan men sumpfacken kommer ju bli i akvariumet så frågan är vilken färg man kan använda i karet utan att den gör skada ?

Har inte hängt med dom senaste åren så det har säkert kommit massor av nyheter på marknaden .)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller på att sätta upp ett nanokar i hallen med en BTN slimlinebakgrund. Jag letade efter färgat glas till baksidan och det går att beställa. 3 eller 4mm. Och BTN var billigare än att limma en tunn svart eller blå ruta innanför den ordinarie. Förutom att det vore lätt att slå sönder det tunna glaset.

Du kan väl komma hit och kolla. Länge sedan nu.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...