Majki01 Postat 2 juni 2012 Dela Postat 2 juni 2012 Fått med eller i?? Med har jag fått mycket! Men i har jag fått lite porslinssnäckor dom va vackra samt lite annat smått och gått! Köpte en gång ett gäng sten när jag sen kom hem så såg jag att alla "spetsar" på stenen inte va sten utan vackert klädda turbosnäckor med multum med alger på sig.. har för mig det va en 20-25 st. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vandal Postat 2 juni 2012 Dela Postat 2 juni 2012 en sten jag köpte var inte en sten utan en psammocora-koloni... i den bor det en pistolräka, dessutom var den nedlusad av zoas... bra köp...en annan sten som nu ligger i en ström del av karet har mängder med pseudocorynactis på sig... jag gillar färsk sten... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Yodelking Postat 2 juni 2012 Dela Postat 2 juni 2012 Eftersom du ansvarar för fototävlingarna så vill jag se bildbevis!!!Jag hoppades att någon skulle säga det... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bygert Postat 2 juni 2012 Dela Postat 2 juni 2012 Och så kan vi gå åter till ämnet efter reklamavbrottet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Marcus- Postat 2 juni 2012 Dela Postat 2 juni 2012 Haha den var riktigt bra....Jag hoppades att någon skulle säga det... [ATTACH=CONFIG]77769[/ATTACH]Den bilden skulle man sålt till Ikea. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NiXoN Postat 3 juni 2012 Dela Postat 3 juni 2012 Jag har fått 2 st fungior, en helgrön och en med lila krans...//NiXoN Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
addeanstad Postat 3 juni 2012 Dela Postat 3 juni 2012 Har fått med ett par limegröna jättesmå skivanemoner som numera är ca 20st och mörkgröna och stora. Samt en SPS(?) som växer som en matta om man kan kolla det så som var stor som en enkrona och numera är ca 10cm i diameter och växer på bra:) skulle va kul om någon vet id på SPS'en(?)Sen har man ju även fått med diverse nakensniglar, krabbor och andra smådjur som brukar följa med:)Sent from my iPhone 4 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Spindelmannen Postat 3 juni 2012 Dela Postat 3 juni 2012 Den här äckliga saken, fann jag i min sten..... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.