Gå till innehåll

Vad är det roligaste du fått gratis med ls?


Jurgonh

Rekommenderade inlägg

Fått med eller i?? Med har jag fått mycket! Men i har jag fått lite porslinssnäckor dom va vackra samt lite annat smått och gått! Köpte en gång ett gäng sten när jag sen kom hem så såg jag att alla "spetsar" på stenen inte va sten utan vackert klädda turbosnäckor med multum med alger på sig.. har för mig det va en 20-25 st.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

en sten jag köpte var inte en sten utan en psammocora-koloni... i den bor det en pistolräka, dessutom var den nedlusad av zoas... bra köp...

en annan sten som nu ligger i en ström del av karet har mängder med pseudocorynactis på sig... jag gillar färsk sten...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har fått med ett par limegröna jättesmå skivanemoner som numera är ca 20st och mörkgröna och stora. Samt en SPS(?) som växer som en matta om man kan kolla det så som var stor som en enkrona och numera är ca 10cm i diameter och växer på bra:) skulle va kul om någon vet id på SPS'en(?)

Sen har man ju även fått med diverse nakensniglar, krabbor och andra smådjur som brukar följa med:)

Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

post-5769-14468925689947_thumb.jpg

post-5769-14468925690234_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...