Laggeman Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 120*50*50Hur stort kar skulle du ha? Vad fick du ge för dem inkl. frakten då? Säkert fler än jag som är nyfiken. Citera
Scubahawk Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 Vad fick du ge för dem inkl. frakten då? Säkert fler än jag som är nyfiken. Själv så beställde jag en enkel mp40w och det gick på ca 2470:- totalt med frakt. Tog även bara 4 dagar att få hem och då var detta med 2 dagar helg! Citera
maltemus Postat 15 september 2009 Författare Postat 15 september 2009 Mitt är bara 300L. Kollade lite på Elos forum och de flesta verkar köra 2st vortech 40 i dessa kar, jag får prova helt enkelt. Citera
Datate Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 Måste bara fråga...var får ni tag på alla fräcka saker till trevliga priser. Är det tyska e-bay, eller var hittar ni allt?På just tyska e-bay verkar ju de flesta bara vilja skicka inom tyskland dessutom. Köper ni från företag eller privatpersoner? Citera
Scubahawk Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 Måste bara fråga...var får ni tag på alla fräcka saker till trevliga priser. Är det tyska e-bay, eller var hittar ni allt?På just tyska e-bay verkar ju de flesta bara vilja skicka inom tyskland dessutom. Köper ni från företag eller privatpersoner?Det är olika. Den här gången blev det en privatperson som sålde grejerna för min del.Kolla runt på alla ebay-sidor. Jag köpte min vortech från Asien via USAs Ebay. Citera
Datate Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 Ah...okej. Trodde folk höll sig i tyskland pga moms och tull å annat bök... Citera
maltemus Postat 15 september 2009 Författare Postat 15 september 2009 Asien här också. Kom dina med vanlig "svensk" elkontakt? Läst att det bara är vanlig datorkabel. Citera
Scubahawk Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 Asien här också. Kom dina med vanlig "svensk" elkontakt? Läst att det bara är vanlig datorkabel.Den kom med en amerikansk men jag har dessa "datorsladdar" liggandes så det var bara att slänga den amerikanska. Ska eventuellt koppla in pumpen ikväll å se hur den funkar å låter i mitt 170 liters kar. Man är ju sugen! Citera
Scubahawk Postat 17 september 2009 Postat 17 september 2009 Installerad mp40w!!! Kolla: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?p=309629&highlight=mp40w#post309629 Citera
ramq Postat 17 september 2009 Postat 17 september 2009 Fanken också... allt nämnande om eBay (som jag är stamkund hos) och Vortech satte griller i huvet på mig! :-) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.