Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 60
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Postat

Aufgedyng>> Jag ha AS 800 och där hängde jag pumpen i siliconslangen, typ 4 cm över botten.

Inget brum som kommer dock låter den ändå av luften.

Följde det med en grå cylinder med luftslang till din skummaren? Isf vårt kopplade du in den?

• 8 månader senare...
Postat

Någon som har något nytt om tysta skummare? har kört min AS 1200 i ca 1 år snart och den kommer åka ut snart. Fått den lite tystare genom att byta rotor men är inte nöjd. Verkar som många gillar HEA150 men jag tror den är för stor. Någon som orkar kolla diametern på koppen?

Postat

jadu, jag tyckte min ATI BM200 var tyst faktiskt, men har kört med Royal Exclusive supermarine 250 nu när jag bytte system för två veckor sedan och den är nog faktiskt snäppet tystare. Även fast det är en större skummare!

Postat

Den verkar ju ganska trevlig men det verkar svårt att hitta några mått på nätet. Det kanske även räcker med en ATI BM150, någon som har koll på den?

Hittade även en Grotech HEA 110S som verkar ha bra storlek men ingen verkar kränga den så det kanske är en gammal modell. Någon som har koll på den?

--Mats

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...