Gå till innehåll

AquaCare Kalkmixer försäljnings stopp


Jocke

Rekommenderade inlägg

Tjenare!

Jag undrar om det är någon som vet om dom har slutat att sälja AquaCare Kalkmixer 1000 L.

Om så varför.

Någon som använder en sån och som har problem med den?.

Eller funkar den hur bra som helst.

Hur ofta får ni fylla på nytt media?.

MVH Jocke

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Jower, jaghade hadde killen från Pwss hemma i söndags, han levererade en 40 kilos säck med salt ända fram till akvarietsmiley1.gif. Och han sa att hannyligen har börjat att sälja Aquacare prylar. Han är även på gång att byta hemsida så det är kanske därför han inte har lagt upp den på sidan. Jag föreslår att du ringer eller mailar till han om du vill ha pris på något.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte hur han skulle ta hem prylarna men ha sa " Butik XXX trodde att dom hadde monopol på aquacare men det har dom inte numera" för nu ska även han börja sälja prylarna.

Han har sålt akvarie prylar rätt länge till låga priser men när han började med saltvatten så blev det "ett *censur* liv" han har tidvis vart anstängd från vissa grossister då han har hållt för låga priser.

Ring och snacka med killen han är trevlig och är pratglad.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har pratat med honom idag och han bekräftade att han vill sälja AC men har det svårt att få till det. AC-sverige vill inte o kommer inte att sälja till honom som det ser ut idag, i alla fall inte med några större rabatter om än alls.Han har vissa förhoppningar till Tyska AC om att få köpa direkt av dom. Personligen så tror jag att han glömma att köpa direkt eftersom dom anställt Peter Karlsson fd. Akusol och har i o med det startat en "egen" Sverigefilial... Inte helt okomplicerat...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nja det är det ju inte, alla utländskt ägda 0ch utländska bolag har valfriheten att endast sälja till de företag som de har avtal med och vill handla med. Utländska företag kan ge exklusivitet till ett eller flera företag utan att man kan göra något åt det.

Sen kan jag ju hålla med om att det är lite trist att alla inte kan få köpa av leverantörer utan att det ibland blir problem.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...