Jocke Postat 14 november 2004 Dela Postat 14 november 2004 Tjenare!Jag undrar om det är någon som vet om dom har slutat att sälja AquaCare Kalkmixer 1000 L.Om så varför.Någon som använder en sån och som har problem med den?.Eller funkar den hur bra som helst.Hur ofta får ni fylla på nytt media?.MVH Jocke Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 14 november 2004 Dela Postat 14 november 2004 Vart har du hört detta? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jocke Postat 14 november 2004 Författare Dela Postat 14 november 2004 Tjenare!Från simontorp.Jag har försökt att köpa en men fick svaret att dom hade slutat att sälja den på grund av att man fick fylla på media för ofta. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jocke Postat 14 november 2004 Författare Dela Postat 14 november 2004 Använder du en sån Wrang?.Hur funkar den för dej?. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mattias Postat 14 november 2004 Dela Postat 14 november 2004 Hrrmm, jag tror inte simontorp har sålt Aquacare produkter, däremot Aquamedic.Korallfisken i linköping har Aquacare grejor./Mattias Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
zippo Postat 14 november 2004 Dela Postat 14 november 2004 & marinakvariet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jocke Postat 14 november 2004 Författare Dela Postat 14 november 2004 Tjenare!Kollade på fel modell jag var sugen på den lilla modellen.Men det visade sig att den aldrig har sålts på grund av problemen.Eller är det någon som har en KWR 75. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 14 november 2004 Dela Postat 14 november 2004 Använder du en sån Wrang?.Hur funkar den för dej?. Nej ochjag har inget saltvattensakvarium längre. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
thomas5547 Postat 23 november 2004 Dela Postat 23 november 2004 Jag ska köpa en kalkmixer av AquaCare.. men är mest nyfiken på lilla modellen.. Har den aldrig sålts?Då får de väl bli den stora i så fall.. . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jocke Postat 23 november 2004 Författare Dela Postat 23 november 2004 Tjenare!Japp den lila har aldrig sålts.Jag har också köpt den stora. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
thomas5547 Postat 23 november 2004 Dela Postat 23 november 2004 Nöjd med den, Jocke? Nått man behöver tänka på? tips? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jocke Postat 23 november 2004 Författare Dela Postat 23 november 2004 Jag har inte fått hem den än.Men den ska väl funka kanon som dom andra Aquacare prylarna.Ring och prata med dom på Korallfisken om du har några funderingar om Aquacare prylar,mycket service inriktade killar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Klubbsson Postat 23 november 2004 Dela Postat 23 november 2004 Pwss har börjat med Aquacare prylar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jower Postat 23 november 2004 Dela Postat 23 november 2004 Pwss har börjat med Aquacare prylar. var hittar du det? hittar inget på hemsidan... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Klubbsson Postat 23 november 2004 Dela Postat 23 november 2004 Jower, jaghade hadde killen från Pwss hemma i söndags, han levererade en 40 kilos säck med salt ända fram till akvariet. Och han sa att hannyligen har börjat att sälja Aquacare prylar. Han är även på gång att byta hemsida så det är kanske därför han inte har lagt upp den på sidan. Jag föreslår att du ringer eller mailar till han om du vill ha pris på något. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jower Postat 24 november 2004 Dela Postat 24 november 2004 coolt... vet att reefcenter säljer aquacare också... men han har varit borta ett tag pga en olycka eller nått. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 24 november 2004 Dela Postat 24 november 2004 Pwss har börjat med Aquacare prylar. Har pratat med AquaCare Sweden precis och undrade om detta. Han sa att han inte sålt något till PWSS men klart man kan kanske köpa via andra affärer och sälja på sin egna... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
zippo Postat 24 november 2004 Dela Postat 24 november 2004 om/när pwss ska börja med aquacare prylar har jag inget hört men det låter bra då kanske dom priserna kan pressas ner lite med .därimot att dom håller på med en ny hemsida vet jag eftersom jag fick deras nya logga häromdan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Klubbsson Postat 24 november 2004 Dela Postat 24 november 2004 Jag vet inte hur han skulle ta hem prylarna men ha sa " Butik XXX trodde att dom hadde monopol på aquacare men det har dom inte numera" för nu ska även han börja sälja prylarna. Han har sålt akvarie prylar rätt länge till låga priser men när han började med saltvatten så blev det "ett *censur* liv" han har tidvis vart anstängd från vissa grossister då han har hållt för låga priser.Ring och snacka med killen han är trevlig och är pratglad. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Niclas Postat 24 november 2004 Dela Postat 24 november 2004 Jag har pratat med honom idag och han bekräftade att han vill sälja AC men har det svårt att få till det. AC-sverige vill inte o kommer inte att sälja till honom som det ser ut idag, i alla fall inte med några större rabatter om än alls.Han har vissa förhoppningar till Tyska AC om att få köpa direkt av dom. Personligen så tror jag att han glömma att köpa direkt eftersom dom anställt Peter Karlsson fd. Akusol och har i o med det startat en "egen" Sverigefilial... Inte helt okomplicerat... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Magnus Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 Helt klart ett brott mot konkurenslagen! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Niclas Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 Nja det är det ju inte, alla utländskt ägda 0ch utländska bolag har valfriheten att endast sälja till de företag som de har avtal med och vill handla med. Utländska företag kan ge exklusivitet till ett eller flera företag utan att man kan göra något åt det. Sen kan jag ju hålla med om att det är lite trist att alla inte kan få köpa av leverantörer utan att det ibland blir problem. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jower Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 Allt för att hålla priserna uppe. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
zippo Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 kanske slutar med att det dyker upp piratkopior tillslut vem vet måste vara en skapligt lätt att kopiera iaf ,om man har resurser Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jower Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 jo deras grejer är ju inte så avancerade att de inte går att kopiera... har redan börjatskissa på en "kopia" Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.