DAHLBERG Postat 13 februari 2010 Författare Postat 13 februari 2010 Jag skulle nästan hellre ha såna alger än det jag har nu... De algerna Johan hade var iaf snygga(re)... Har varit förbi Bicolor och lånat hans osmos, blev lite mer än bara hämta Snackade lite om allt möjligt... Tar max 1 minut att springa förbi och hämta filtret, men det tog väl 1 timme kanske Nu puttrar osmosen för fullt! Ska fylla upp ett litet lager nu! Citera
DAHLBERG Postat 18 februari 2010 Författare Postat 18 februari 2010 Kom på att vi i samma veva satte i en sandvändande sjöstjärna och nassarius sniglar, Vet inte vad det var för sniglar som butiken fick in i veckan men du kanske redan har nassarius?En annan fråga, vad använder du för tester nu?Oj missade din fråga totalt :SJag har en sandvändande sjöstjärna men inga nassarius. Har för lite turbosnäckor iaf. Ska köpa mer snäckor och några eremiter. Citera
DAHLBERG Postat 17 januari 2011 Författare Postat 17 januari 2011 Haha trodde jag skulle komma undan XDHar just flyttat om lite... Har ingen bild på det, men senast såg det ut såhär:http://www.zoopet.com/akvarium/akvariebilder/stor/1280964581.jpgFick en saftig sjukdom i karet så nästan allt dog.. Kirurgen på bilden gav jag bort nån månad efter jag fått den. Citera
vll1g Postat 18 januari 2011 Postat 18 januari 2011 Fint! Vi själva är just i uppstarten på ett 400L Juwel. Sen så har vi ett 130RSM sen tidigare.Skulle va nice att kunna få ihop en grupp skelleftebor som pillar salt. Kanske man kan öka intresset i orten samt få igång en mindre byteshandel! Citera
DAHLBERG Postat 18 januari 2011 Författare Postat 18 januari 2011 Jo det skulle vara sweeet, men vi är ju så få Jag, du, holken, bicolor och?? Citera
holken Postat 18 januari 2011 Postat 18 januari 2011 Håller inte edström på fortfarand? Tror säkert att det finns fler i skuggorna oxå :-) Gäller bara att locka fram dom:-D Citera
DAHLBERG Postat 18 januari 2011 Författare Postat 18 januari 2011 Matte har sitt kar på tomgång, men Jonas har lagt av? Köpte ju hans kar Men inget nytt? Citera
holken Postat 19 januari 2011 Postat 19 januari 2011 Inte vad vi vet i alla fall. Men vet att det ska finnas ytterligare några kar i staan men dom verkar inte hålla till på detta forum. Citera
vll1g Postat 19 januari 2011 Postat 19 januari 2011 Gå med i gruppen nu DAHLBERG. Titta på din gruppansökan Citera
Alex_y Postat 21 januari 2011 Postat 21 januari 2011 I do. Men ni kanske är allergiska mot Lule-bor? Citera
vll1g Postat 25 januari 2011 Postat 25 januari 2011 Skriv in msn adressen i Grupp inlägget "Msn" Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.