DAHLBERG Posted February 13, 2010 Author Share Posted February 13, 2010 Jag skulle nästan hellre ha såna alger än det jag har nu... De algerna Johan hade var iaf snygga(re)... Har varit förbi Bicolor och lånat hans osmos, blev lite mer än bara hämta Snackade lite om allt möjligt... Tar max 1 minut att springa förbi och hämta filtret, men det tog väl 1 timme kanske Nu puttrar osmosen för fullt! Ska fylla upp ett litet lager nu! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAHLBERG Posted February 18, 2010 Author Share Posted February 18, 2010 Kom på att vi i samma veva satte i en sandvändande sjöstjärna och nassarius sniglar, Vet inte vad det var för sniglar som butiken fick in i veckan men du kanske redan har nassarius?En annan fråga, vad använder du för tester nu?Oj missade din fråga totalt :SJag har en sandvändande sjöstjärna men inga nassarius. Har för lite turbosnäckor iaf. Ska köpa mer snäckor och några eremiter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vll1g Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 Hur ser det ut i ditt kar nu då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAHLBERG Posted January 17, 2011 Author Share Posted January 17, 2011 Haha trodde jag skulle komma undan XDHar just flyttat om lite... Har ingen bild på det, men senast såg det ut såhär:http://www.zoopet.com/akvarium/akvariebilder/stor/1280964581.jpgFick en saftig sjukdom i karet så nästan allt dog.. Kirurgen på bilden gav jag bort nån månad efter jag fått den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vll1g Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 Fint! Vi själva är just i uppstarten på ett 400L Juwel. Sen så har vi ett 130RSM sen tidigare.Skulle va nice att kunna få ihop en grupp skelleftebor som pillar salt. Kanske man kan öka intresset i orten samt få igång en mindre byteshandel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAHLBERG Posted January 18, 2011 Author Share Posted January 18, 2011 Jo det skulle vara sweeet, men vi är ju så få Jag, du, holken, bicolor och?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
holken Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 Håller inte edström på fortfarand? Tror säkert att det finns fler i skuggorna oxå :-) Gäller bara att locka fram dom:-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAHLBERG Posted January 18, 2011 Author Share Posted January 18, 2011 Matte har sitt kar på tomgång, men Jonas har lagt av? Köpte ju hans kar Men inget nytt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
holken Posted January 19, 2011 Share Posted January 19, 2011 Inte vad vi vet i alla fall. Men vet att det ska finnas ytterligare några kar i staan men dom verkar inte hålla till på detta forum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vll1g Posted January 19, 2011 Share Posted January 19, 2011 Gå med i gruppen nu DAHLBERG. Titta på din gruppansökan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vll1g Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 Nån som kör MSN här? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex_y Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 I do. Men ni kanske är allergiska mot Lule-bor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAHLBERG Posted January 21, 2011 Author Share Posted January 21, 2011 Värre med umebor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
holken Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 :-D Vi har oxå msn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vll1g Posted January 25, 2011 Share Posted January 25, 2011 Skriv in msn adressen i Grupp inlägget "Msn" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts