Gabbi Postat 14 november 2004 Postat 14 november 2004 ..hade jag tänkt roa mig med i vinter. Har blivit antagen som medhjälpare vid ett forskningscenter inriktat på vilda delfiner (och havsvård) i västra Australien. I två månader får jag klara mig utan mina djur och den svenska vintern...Det första svårare än det senare kan jag lova:-)Lägger antagligen upp rapporter därifrån på jobbets hemsida vad det lider.mvhGabbi Citera
aengus Postat 15 november 2004 Postat 15 november 2004 gärna dagliga rapporter. vad avis man blir, lycka till. Citera
stigigemla Postat 15 november 2004 Postat 15 november 2004 Grattis! För ett par år sedan träffade jag en av mina gamla elever. Han hade varit på västkusten och badat och där träffat ett par Australiensare som tog vattenprover. De kom i samspråk och det slutade med att de ordnade ett stipendium åt honom för att läsa Marinbiologi. Vid stora barriärrevet. Studierna skulle han delfinansiera genom att laga - serva institutionens mätutrustning genom sin svenska elektronikutbildning. När jag träffade honom hade han varit där ett och ett halvt år och stormtrivdes. En paradistillvaro sade han. Hoppas du får det lika bra! Citera
jimmy Postat 15 november 2004 Postat 15 november 2004 Och bilder massor med bilder till oss andra stackare som sitter hemma i kylan Citera
adddo Postat 15 november 2004 Postat 15 november 2004 Grattis Gabbi!!Hoppas du får det bra och håll oss underrättade med massor av bilder! Citera
simon Postat 16 november 2004 Postat 16 november 2004 Grattis Gabbi!!!Vad avis man blir....ps. fast jag fattar inte hur du kommer att klara dig utanden svenskavintern Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.