turboadde Postat 15 november 2009 Postat 15 november 2009 Hejsan ska ner och hälsa på min bror i karlskoga nästa helg så undrar om om det finns några tips på saltvattensaffärer runt om där. har hittat c-life och sen hitta jag amazona akvarium men ingen dress eller info hur man hittar dit? Finns det några andra som e värda att besöka med?Orkar tyvär inte åka till göteborg den här gången./Andreas Citera
Sillen Postat 16 november 2009 Postat 16 november 2009 C-life är bäst att kontakta via mail eller PM så får du adress, är inte säker på adressen själv. De brukar anpassa öppentiderna efter kundernasbehov så du bör ha kontakt med dem innan!Har inte kunskap om fler butiker i det området. Citera
stigigemla Postat 16 november 2009 Postat 16 november 2009 Thomas zoologiska har väl litet salt. Kolla länkar här på forumet. Citera
turboadde Postat 16 november 2009 Författare Postat 16 november 2009 C-life är bäst att kontakta via mail eller PM så får du adress, är inte säker på adressen själv. De brukar anpassa öppentiderna efter kundernasbehov så du bör ha kontakt med dem innan!Har inte kunskap om fler butiker i det området.Tackar c-life kontaktade /andreas Citera
turboadde Postat 16 november 2009 Författare Postat 16 november 2009 Thomas zoologiska har väl litet salt. Kolla länkar här på forumet.Tackar hittade lite info, men tyvär så verkade dom inte ha mer än ett kar med saltvatten i början av oktober. men jag ska kika in där dom kan ju fått mer./Andreas Citera
mickeli Postat 16 november 2009 Postat 16 november 2009 Tomas har bara ett kar med några fiskar och sten i. Det han säljer i saltväg är lite tester och salt. Kanske att han kan sälja nån sten. Citera
zippo Postat 16 november 2009 Postat 16 november 2009 allt annat får man beställa sa dom när jag va där sist ! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.