adddo Postat 17 november 2004 Postat 17 november 2004 Finns det något som äter dessa? Mithrax?Har en del macroalger i karet som jag vill få bort. Citera
Newbe Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Vilka är de bästa ätarna av makroalger?Har massor av lila och svarta som växer.Tidigare har jag haft orangeprickig blennid och kirurger som käkat,men de är inte så jätte hungriga på dem.// Citera
Dykaren Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Kaninfiskar såsom Lo Vulpinus är svårslagna när det gäller Macroalger. Citera
jojjen Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Mina mithrax käkar på rätt bra när det gäller alger. Det enda de låter bli är de stora röda tråd macroalgerna. Citera
Linnex Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Kaninfiskar såsom Lo Vulpinus är svårslagna när det gäller Macroalger.Jag fick städa mittkar ca var annan vecka på Macroalger och bubbelalger.Fick hem bla en Lo Vulpinus och en Neso för mindre än en vecka sedan. Nu ser det i stort sätt tomt ut på dessa alger. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.