Gå till innehåll

Demokrati,eller???


Guest erniebernie

Rekommenderade inlägg

Guest erniebernie

Är det rätt att "Niclas" skall kunna plocka bort inlägg som inte passar vissa???Borde man inte åtminstone motivera varför????

M.VH.Erne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja du!

Niclas och ett par till är vad som kallas "Moderatorer" på forumet och ser till att det fungerar som det skall göra. Om det sedan innebär att detar bort inlägg som inte "passar" in av olika anledningar är det bara att acceptera. Följ de få regler som finns och de inlägg man skriver ligger kvar. Det är inte speciellt svåra eller många regler som gäller här! Svårare är det inte. Och gillar man inte det får man väl ta upp det med vederbörande och inte iytterligare ett inlägg.

Det finns alltid människor som skall utmärka sig på ett eller annat sätt och inte acceptera andras regler.

Jörgen

Hmm några hann före smiley1.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Moderatorns enda roll är att forumet ska hålla en god nivå. Ett forum som innehåller massa påhopp och n000b tjat blirhelt meningslöst att läsa. Det är ju till för att man ska utbyta erfarenheter. Helst på en trevlig nivå!

All heder åt dom som håller odning på denna sida! den gör enormt mycket för hobbyn i landet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Du, erniebernie, Jag anser att du skall ta & kyla av dig en stund. Du är fruktansvärt irriterande. Lägg ner nu för guds skull. Ingen här är intresserad av ditt bull, så dra härifrån! Med ditt hysteriska attitydproblem, så anser jag att du skall hålla dig på ”Lunar H-elvete” du har inget här att göra!!!

Piss off...

OK!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Du, erniebernie, Jag anser att du skall ta & kyla av dig en stund. Du är fruktansvärt irriterande. Lägg ner nu för guds skull. Ingen här är intresserad av ditt bull, så dra härifrån! Med ditt hysteriska attitydproblem, så anser jag att du skall hålla dig på ”Lunar H-elvete” du har inget här att göra!!!

Piss off...

OK!

smiley32.gifsmiley32.gifsmiley32.gifsmiley32.gifeller habbo hotellsmiley2.gif.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

nej igentligen onödigt med alla utom min länk till reglerna där står allt han behöver veta tyckte jag . därför jag inte skrev nått mera. onödigt att starta mera tjafs, tycker vi haft så det räcker

"Så tänkte jag iaf"

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Men lägg ner nu. Ni kan väl för skjutton bete er vuxet om ni är så mkt bättre... ta bort den här tråden helt eller iaf alla idiotinlägg efter erniebernies. Han har rätt,det är tillåtet med avvikande åsikter och sen om ni irriterar er på dem så klaga till admin/moderator men ingen mår väl bättre av att läsa sån här skit.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Men lägg ner nu. Ni kan väl för skjutton bete er vuxet om ni är så mkt bättre... ta bort den här tråden helt eller iaf alla idiotinlägg efter erniebernies. Han har rätt,det är tillåtet med avvikande åsikter och sen om ni irriterar er på dem så klaga till admin/moderator men ingen mår väl bättre av att läsa sån här skit.

visst har du rätt,samuel,vi är tramsiga,men när folk bara är här för att jiddra orkar man inte bemöta på annat vis,tänker inte bry mig över denna person,så länge han håller på me tjafs o inte saltsnack!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

visst har du rätt,samuel,vi är tramsiga,men när folk bara är här för att jiddra orkar man inte bemöta på annat vis,tänker inte bry mig över denna person,så länge han håller på me tjafs o inte saltsnack!

Men om du/ni inte orkar bemöta på annat vis varför inte strunta i att bemöta då och låta ämnet dö ut......

Kanske ett tips eller bara min åsikt.......välj själva

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Erniebernie:

Du kanske bör läsa igenom reglerna ännu en gång? Jag har nog bara plockat bort ett inlägg av dig där du kallade svärd för pucko o andra otrevligheter vilket helt överenstämmer med forumets regler.

Och som Moderator har jag ocksåförmånenatt kunna låsa trådar efter eget behagsmiley2.gif.vilket jag gör nu, annars kommer bara tråden fortsätta o stämningen rasa mer. Egentligen borde jag som Hyperbamse föreslog bara låta tråden "dö" men men...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg
×
×
  • Skapa Ny...