olis Postat 23 januari 2010 Dela Postat 23 januari 2010 vart kan man beställa fiji purple rör på internet? hittar bara på trition o dom har jag beställt av för 2 veckor sen men inte kommit än har mailat dom med men ingen svar.mvh Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 23 januari 2010 Dela Postat 23 januari 2010 lyft luren och ring! de har garanterat slut på dem om de inte skickat! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltbjörkan Postat 23 januari 2010 Dela Postat 23 januari 2010 konstigt att de inte hört av sej.. brukar vara fin fin servise får triton men som Fredrik säger ring och hör med dom!!annars har zoogigganten i lomma om du är på de hollet någon gång! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 23 januari 2010 Dela Postat 23 januari 2010 Kolla med Kristianstad zoologiska. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted-m Postat 23 januari 2010 Dela Postat 23 januari 2010 Jag bestälde med akvarieleasing i stockholm när jag köpte min ramp där. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Irrbloss Postat 25 januari 2010 Dela Postat 25 januari 2010 bioted har fijipurple. jag köpte 2 av honom Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted-m Postat 25 januari 2010 Dela Postat 25 januari 2010 bioted har fijipurple. jag köpte 2 av honomJag tror det var där som akvarieleasing fick sina igenom. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 25 januari 2010 Dela Postat 25 januari 2010 bioted har fijipurple. jag köpte 2 av honomDet har han, men vill minnas att han inte skickar lysrör. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Fagerberg Postat 25 januari 2010 Dela Postat 25 januari 2010 fijipurple är det några speciella ? har vanliga blårör tror jag , vad är det för skillnad ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 25 januari 2010 Dela Postat 25 januari 2010 Det är mer lila/rosa. Lyfter dom röda färgerna lite mer. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.