Gå till innehåll

Var kan jag köpa GroTech TEC3 doserpump?


Adamantis

Rekommenderade inlägg

Frågan är uppenbarligen felformulerad eftersom du redan i första inlägget själv svarade på var du kan köpa just denna doserpump.

För att vi skall kunna svara på din egentliga frågeställning: Var kan jag köpa en GroTech TEC3 doserpump för max XXX kronor? behöver du berätta vad X är.

Personligen tycker jag att ett svar på frågan nedan är intressantare att få svar på.

Vilka alternativ finns om man vill köpa en trekanalers doserpump för max 2000:- inklusiver frakt, och var kan man köpa denna.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick höra att Bubble Magus-pumparna ska hålla hög kvalitet. Triton ska tydligen ta in dom på prov inom snar framtid. (skulle tippa att det händer efter det kinesika nyårets firande)

Jag orkade inte vänta och har precis beställt en och den har skickats idag.

Kan ge min syn på den när jag fått den och testat den.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Den kommer ju att kosta, hittar man den inte begagnad så är det nog närmare 4000 oberoende av källa... Aquapro2000 har ju orignalmodellen för 349euro och den nya för 389euro... Annars så finns ju GHL också som ska ha samma pumpar som Grotech, bra programvara som jag förstått och med möjligheten att kalibrera varje pump individuellt samt några hundringar billigare... Man har möjlighet att köpa med 1-4 pumpar och man kan köpa till pumpar i "lösvikt" efterhand. Frakten hos AP2000 är på 24.90euro per gång (upp till 30kg eller vad det nu är)..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Frågan är uppenbarligen felformulerad eftersom du redan i första inlägget själv svarade på var du kan köpa just denna doserpump.

För att vi skall kunna svara på din egentliga frågeställning: Var kan jag köpa en GroTech TEC3 doserpump för max XXX kronor? behöver du berätta vad X är.

Personligen tycker jag att ett svar på frågan nedan är intressantare att få svar på.

Vilka alternativ finns om man vill köpa en trekanalers doserpump för max 2000:- inklusiver frakt, och var kan man köpa denna.

Jaken, jag har nu funderat lite och kommit fram till att du har rätt. Din fråga är intressantare och bättre formulerad. Tack för tipset.

Jag utgick ifrån att folk kände till priserna på de ställen jag nämnde initialt. Drakfiskens pris ansåg jag alltså som ok, men när man beställer från ebay och det kostar mer än att köpa från sverige Exklusive frakt, tyckte jag det var b.

Vad jag själv trodde framgick när jag skrev var "Var kan jag köpa en GroTech TEC3 doserpump som ligger kring drakfiskens priser men en bra bit under Teds priser? Är du med? Jag förstår dig nu i alla fall :)

Sorry om mitt initiala svar lät drygt, men när jag inte förstod dig (för jag hade ju skrivit det så) så tyckte jag att min fråga var intressantare än din.

Ok, tjatja!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...