Gå till innehåll

Träff i Göteborg!!


mrmugg

Rekommenderade inlägg

Sitter här i kylan och mins den trevliga träff vi hade hos mosse för ett tag sedan och tänkte att det kan ju vara dax för en till. eller? tänkte kolla upp ett datum här i krokarna som jag kan öppna dörrarna för alla som vill komma och kolla på mitt kar och kanske byta lite fraggar och erfarenheter. givetvis med det obligatoriska fikat. hummm får väll baka nått gott.

har inte kollat något datum i skrivandets stund tänkte mest kolla intresset av att ha ytterligare en träff.

ska se om jag kan lägga ett datum någon gång denna månaden då möjligen sista helgen lite beroende på mitt jobb. men det ska jag ta reda på snarast.

MVH Albert.

Ps mina dörrar är alltid öppna om någon e sugen på kaffe, bara att höra av sig. DS

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hakar också gärna på... nån som vet hur byggandet går hos ted? han tyckte fraggbytarträff vore en kul ide i sina lokaler...

Fisk i tankarna i förre veckan när jag var förbi. Då funderade han ev på att börja sälja av dom i helgen, vet inte hur det gick men blir väll en sväng förbi imorn igen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Då var det dax för att sätta ett datum för träffen.

datum 28:e februari

dörren är öppen från: 13:00 tills vi tröttnar eller frugan kör ut oss. hahaha

vart: bronsåldersgatan 68 i tynnered göteborg.

spårvagn 1 alt 7 till opaltorget. 5 minuters gångväg.

lägger upp en karta senare.

ta chansen att byta/köpa lite fina fraggar.

har tyvärr inte något spännande att fragga i mitt kar.

har dock en Dolabella auricularia som behöver nytt hem.

skriv gärna i posten om ni tar med några fraggar och om det är något speciellt som man letar efter kanske vi kan hjälpas åt att göra alla nöjda.

hittar ni inte är det bara att höra av sig på min mobil.

0761-703127

välkomna till oss.

mvh albert

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Låter Kalas. Jag kommer Albert.

Jag tar med mig brunblå montipora digitata - german blue - har en stor fin fragg och en fd fragg som numera torde tecknas korall.

Sen är det någon som efterfrågar röd flakväxande montipora? håller på att flytta min koloni.. har bara fraggat den en gång hittils till den nya platsen.. så nu ska allt det andra bort.. borde utan vidare skrapa 2-3 stora fragg av den. men det tar jag bara med mig om någon visar intresse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...