Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Jag läste igenom artiklen.. kul att jag precis blivit erbjuden den korallen på bilden av en dansk handlare som tagit hem just den scolymian :)

Ja såg det.. men fanns en del som hade haft dem längre period.. jag tror tricket är att mata med bra friskt foder vid behov och i annat fall hålla korallen på lämplig plats som låg cirkulation och låg belysning.

krille 55, Ska skicka igen.

• Svar 359
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Häftigt:)Snygga koraller är det hur som helst. Det verkar ju som du gör helt rätt som har lyckats med dom förut. Ska bli spännande att följa. Lycka till.

Postat

Ja och man hoppas ju att de skall hålla sig bra för de är inte gratis :)

Den scolymian som du länkade gick på 750 euro i inköp och ut från butik 950 euro.. lite väl saftigt..

Postat

Tack för titten idag. Mycke fint kar. Vill ha faktorn är stor på det du har i baljan. Har lyckats klämma ner det jag fick med hem från dej. Krävdes lite ommöblering men det gick ganska bra. Vill ha mer plats.

Postat

Det var så lite så.

Alltid kul att snacka lite salt med någon som är intresserad och det där med att man vill ha större balja det kommer man aldrig ifrån :)

Lägger du upp någon bild framöver på hur det blev?

Postat

Kollar man red seas colour serie, så har de en för gult o grönt:

Järn, koppar, mangan, kobalt, aluminium, zink, krom å nickel.

Låter som alla läskiga ämnen i en flaska ;)

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...