Guest chrisse Postat 7 december 2004 Postat 7 december 2004 Hej.Jag har en anemon som är cirka 12cm i omkrets. Långa ganska knubbiga tentakler. Den har en cylinderformad fot som är orange. Tentaklerana och kroppen är typ pärlemorsfärgad med drag åt brun violett. Flouroscerande grönt.Hade gärna lagt upp en bild, men har ingen aning hur man görSkulle va kul om nån visste.MVH Chrisse Citera
petrol Postat 7 december 2004 Postat 7 december 2004 "Lite" enklare om man kan se en bild . Du har en knapp upp till höger (när man skriver ett inlägg)som ser ut som ett träd, det är bilduppladdnings knappen. Citera
Guest chrisse Postat 7 december 2004 Postat 7 december 2004 Oops, allt e inte så komplicerat som man ibland kan tro.Tackar för hjälpen och här kommer en bild. Citera
Dimorb Postat 7 december 2004 Postat 7 december 2004 Den får inte vara döpt med å,ä,ö för då syns den inte i inlägget Citera
Guest chrisse Postat 7 december 2004 Postat 7 december 2004 Okey, jag försöker igen fast jag börjar känna mig aningens bakom. Och föresten, tack för hjälpen!&nbs p; YES, det funkade. Chysst! Citera
aerie Postat 7 december 2004 Postat 7 december 2004 Min gissning skulle nog vara <A name=doreen>MACRODACTYLA DOREENSIS</A>. Citera
Guest chrisse Postat 7 december 2004 Postat 7 december 2004 Grymt stort tack. Nu ska jag surfa ut och leta info. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.