opel Postat 25 juli 2010 Dela Postat 25 juli 2010 arför finns inte bioted med som annonsör längre??? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pwin Postat 25 juli 2010 Dela Postat 25 juli 2010 Inget har hänt med Bioted, han kör på som vanligt, han har bara valt att avsluta sin annonsering på Saltvattensguiden. Han satsar istället på att hålla sin sida på Facebook uppdaterad. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-=Mr_B=- Postat 25 juli 2010 Dela Postat 25 juli 2010 Attans. Jag som inte facebookar.Nåja. Jag har ju lärt mig namnet på butiken, så google hjälper mig hitta.B! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nordin Postat 25 juli 2010 Dela Postat 25 juli 2010 Facebook, jag hittar han inte där, sökt på bioted å bioted marin, eller står det på hans privata namn ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
turboadde Postat 25 juli 2010 Dela Postat 25 juli 2010 prova Biotedmarin utan mellanslag så kanske de funkar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petnym Postat 26 juli 2010 Dela Postat 26 juli 2010 Trist prioritering... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nordin Postat 26 juli 2010 Dela Postat 26 juli 2010 Det är väll för att Facebook e lite större än SVG, mer folk att nå ut till. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petnym Postat 26 juli 2010 Dela Postat 26 juli 2010 Jag tror det är fler svenska saltvattensakvarister här än på facebook. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Crillo Postat 26 juli 2010 Dela Postat 26 juli 2010 Attans. Jag som inte facebookar.Nåja. Jag har ju lärt mig namnet på butiken, så google hjälper mig hitta.B!Du kan läsa uppdateringar m.m ändå, http://www.facebook.com/pages/Kungsbacka-Sweden/Biotedmarin/373373574133?__a=4 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-=Mr_B=- Postat 26 juli 2010 Dela Postat 26 juli 2010 Det är fler svenskar på Facebook än här. Han når en bredare publik, och kan kanske fånga upp nya kunder. (Blivande akvarister)Jag förstår hans val, men jag kan ju tycka det är trist i alla fall.B! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nordin Postat 26 juli 2010 Dela Postat 26 juli 2010 Ja det var väll som Björn jag menade och inte att alla saltvattens akvarister finns där, visst är det tråkigt men samtidigt så är ju det en tuff tid för alla företag nu nästan, så man förstår ju han oxå. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.