Misfit Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 Hallå... Kan någon tipsa om bra saltvatten butiker i sthlm området??Ska nämligen åka dit på lördag. Det jag är mest intresserad av är fisk och lägre djur. Men de är schysst me koraller också. Så ös in tips bara Tacksam för svar.Simma lugnt Citera
turboadde Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 Dom jag skulle rekommendera är tritonakvarium, akvarieleasing och korallrevet södertälje. Citera
DaTrucka Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med frågan, men ovanstående butiker verkar vara populära bland akvaristerna i ditt område.Däremot hat jag flyttat tråden till en mer passande avdelning i forumet. Citera
Utstrand Postat 30 juli 2010 Postat 30 juli 2010 akvarielagret i Bromma finns också. Fast där är de rätt blandat. sött salt och annat.. Citera
Maglofster Postat 30 juli 2010 Postat 30 juli 2010 Mm.. akvarielagret förra helgen var ordentligt urplockat. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.