Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

okej, de låter ju skönt de

skulle du kunna länka till nått forum?:)vore jätte snällt.

kul om man fick reda på lite mer som vad för skummare, pumpar, etc

Postat

nu så, tack tack!

ja eller hur, väldigt billigt om man jämför andra märken, men så är de ju kanske bara dåliga grejjer också, man kanske ska vara den som provar på och sen berättar hehe

Postat

Ibland säger man ju att man får det man betalar för :-)

men klart det är svårt att veta innan man provat, men kanske trist om man märker att det inte håller upp till vad man hade tänkt sig.

Postat

så är det ju absolut, men de kanske man får räkna med om man betalar en sån summa!

va mer ute efter erfarenheter om märket eller själva burken :)

Postat

okej, tack så mycke, då kanske de blir helt enkelt bättre och ta tummen ur och snickra ihop allt själv istället!

tack för hjälpen

mvh kenny

Postat
Du får nog räkna med en hel del moddar. Droppfilter ingår men inte sump eller skummare. Det är bara fyra lysrör så du bör nog skafffa en annan belysning också.

Akvarieset Hawaii från exklusiva WOHA. Armatur, sump och bänk medföljer.

enligt hemsidan

Postat

ja de står de ju, så de kanske bara är skummare som fattas då!

de vore ju ett mindre problem isånafall, de verkar vara fina akvarier iaf

Postat

Ett droppfilter heter egentligen rislefilter. Det är i princip ett filtermaterial som staplas upp i ett torn och duschas över med vatten. Vatten rinner ner på ytan och luft stiger från botten och upp. Filtret är "öppet" i botten så luft kan tränga upp. Ett optimalt nitrifikationsfilter och luftare.

MVH Lasse

Postat (ändrat)

okej, det måste alltså vara den vita vadden över det blåa som stig refererar till då?

Ändrat av Kelu
Postat

jag tycker dom ser kanon ut, därför jag blev sugen på ett själv, jag har ju sneglat på oceanson men dom e säkert ännu mer smäck ;). enda problemet som jag inte e riktigt överens med mig själv på e djupet i karet som ligger på 80 cm i oceanson

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...