Reuben Postat 12 november 2010 Dela Postat 12 november 2010 va är det för sand du har? Riktigt fin vit! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomacee83 Postat 12 november 2010 Författare Dela Postat 12 november 2010 va är det för sand du har? Riktigt fin vit!http://webserver.aquarialand.com/product_info.php?cPath=173&products_id=94&osCsid=c5f3461252ab34fb0998b00e68d708e6Denna sanden använder jag. Mycket nöjd med den faktiskt.Köpte den på bromma zoo.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomacee83 Postat 12 november 2010 Författare Dela Postat 12 november 2010 Vet någon vilken nakensnäcka detta är?Och på sista bilden så är det nått i mitt på bilden så växt lite under två veckor,nån som känner igen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomacee83 Postat 15 november 2010 Författare Dela Postat 15 november 2010 Nu har karet vart igång i 2 veckor och 5 dagar. Fortfarande är nitrit och nitrat 0. Blir de alltid en nitrit topp eller blir det inget ibland:)? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomacee83 Postat 24 november 2010 Författare Dela Postat 24 november 2010 Lite uppdatering Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Morot Postat 25 november 2010 Dela Postat 25 november 2010 Vet någon vilken nakensnäcka detta är?Och på sista bilden så är det nått i mitt på bilden så växt lite under två veckor,nån som känner igen?Sjöhare.(första bilderna) Jättebra algätare. Grattis. Dom kan bli väldigt stora dock, men tyvärr brukar dom dö av svält när algerna är slut. Bra om man kan skicka vidare den till någon annan som har algproblem då.Fint kar förresten. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomacee83 Postat 29 november 2010 Författare Dela Postat 29 november 2010 Jag köpte en 80 literstunna som jag tänkte ha att blanda saltvatten i.Men tänkte bara höra om ni har någon erfarenhet om tunnor från bauhaus:) Det finns inga plaster som löser upp sig i saltvatten eller något? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomacee83 Postat 29 november 2010 Författare Dela Postat 29 november 2010 Köpte även en kaninfisk och jävlar va den är duktigt på att käka sjögräs:)på 2 dagar så har den nästa käkat upp alla alger:)Riktigt kul att titta på den, sen blir den alldeles kolsvart på natten med:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 29 november 2010 Dela Postat 29 november 2010 Har själv en grön 200-liters tunna, iofs inköpt på annat varuhus, men den ser ut som de på Bauhaus. Tror det är ok. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomacee83 Postat 7 december 2010 Författare Dela Postat 7 december 2010 Lite uppdatering Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nordin Postat 7 december 2010 Dela Postat 7 december 2010 Sjukt snyggt!. Jag älskar verkligen det du gjort med din bakgrund, de är faktiskt så att jag funderar på att stjäla din idé å göra likadant på mitt kar när de ska startas upp! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomacee83 Postat 7 december 2010 Författare Dela Postat 7 december 2010 Sjukt snyggt!. Jag älskar verkligen det du gjort med din bakgrund, de är faktiskt så att jag funderar på att stjäla din idé å göra likadant på mitt kar när de ska startas upp! Tack:), ja det var ett misstag från början men som sagt alla misstag är inte dåliga hehe:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nordin Postat 7 december 2010 Dela Postat 7 december 2010 Tack:), ja det var ett misstag från början men som sagt alla misstag är inte dåliga hehe:)Ne verkligen inte, tycker det ser mer 'levande' ut ser ut som vågor eller kanske luftbubblor under vattnet, svårt å sätta vad det ser ut som, men det ser bra ut iallafall Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomacee83 Postat 7 december 2010 Författare Dela Postat 7 december 2010 Ne verkligen inte, tycker det ser mer 'levande' ut ser ut som vågor eller kanske luftbubblor under vattnet, svårt å sätta vad det ser ut som, men det ser bra ut iallafallJa det tyckte jag med, och det ser ännu bättre ut i verkligheten tycker ja.Ska bli intressant och se din variant sedan:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomacee83 Postat 7 december 2010 Författare Dela Postat 7 december 2010 Vet någon vilken nakensnäcka detta är?Och på sista bilden så är det nått i mitt på bilden så växt lite under två veckor,nån som känner igen?Det som är på sista bilden har växt till dubbel storlek nu, undrar vad de kan vara. Va 4 munnar lr va det är och nu är det typ 8 ...Då menar ja bilderna som är längre upp som lades in för tre veckor sen... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nordin Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Tjenare, hur går det med ditt akvarium ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedd Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Hoppas det gick bra för ditt akvarium, tyckte det åkte i många fiskar rätt fort.Karet kan se bra ut, men sen så bara smäller det så händer nåt med akvariet som man inte alls förstår varför.Tänker på du har några riktigt känsliga fiskar i akvariet, speciellt dina Palettkirurger. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomacee83 Postat 12 april 2011 Författare Dela Postat 12 april 2011 Tjenare, jo tack det går bra. Enda problemet ja har haft är väl att två stenkoraller har dött och att jag har en mantis i akvariet som ja inte får tag på, det är en slug liten rackare:) Mantisen har tagit död på 9 st eremiter av 10 så vore skönt om man kunde få tag på den.Annars ser det väl mer ut som på dessa bilder nu https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=37918 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomacee83 Postat 12 april 2011 Författare Dela Postat 12 april 2011 Eller riktigt som på de bilderna ser det ju faktiskt inte ut, har gjort om en del i aquascapen men innehållet är det samma:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.