Posted October 27, 201015 yr Lite bilder när vi va på Siam Ocean World.Bothus pantherinus tycker jag va riktigt häftiga
November 1, 201015 yr Du fick inga kort på sea angels? om dom fortfarande är kvar vill säga, dom var grymt coola. fina bilder!
March 23, 201213 yr Här kommer lite (och lite suddiga tyvärr) bilder från Siam Ocean WorldNär man kommer hem så märker man att man skulle tagit mycket mer bilder, fast alltid något!
August 2, 201213 yr Oj, det ser bra mycket bättre ut än när jag var där 2007. Åtminstone på bilderna. Kommer ihåg att jag hade rätt höga förväntningar, men blev grymt besviken. Mycket "röda slem" och i stort sett bara plastkoraller. De verkar uppenbarligen ha ryckt upp sig. Nice!
January 29, 201312 yr Har ni vägarna förbi Bangkok någon gång så kan jag rekommendera ett besök på akvariet i siam-centret.Innehåller det mesta från småakvarium med räkor, grodor, spindlar till ett 5 meter högt revakvarium, akvarium med hajar, rockor, sötvatten. Ja det mesta.Det lite tråkiga är att de inte har mycket levande korall, det mesta är döda SPS som färglagts