Postat 27 oktober 201014 år Lite bilder när vi va på Siam Ocean World.Bothus pantherinus tycker jag va riktigt häftiga
Postat 1 november 201014 år Du fick inga kort på sea angels? om dom fortfarande är kvar vill säga, dom var grymt coola. fina bilder!
Postat 23 mars 201213 år Här kommer lite (och lite suddiga tyvärr) bilder från Siam Ocean WorldNär man kommer hem så märker man att man skulle tagit mycket mer bilder, fast alltid något!
Postat 2 augusti 201213 år Oj, det ser bra mycket bättre ut än när jag var där 2007. Åtminstone på bilderna. Kommer ihåg att jag hade rätt höga förväntningar, men blev grymt besviken. Mycket "röda slem" och i stort sett bara plastkoraller. De verkar uppenbarligen ha ryckt upp sig. Nice!
Postat 29 januari 201312 år Har ni vägarna förbi Bangkok någon gång så kan jag rekommendera ett besök på akvariet i siam-centret.Innehåller det mesta från småakvarium med räkor, grodor, spindlar till ett 5 meter högt revakvarium, akvarium med hajar, rockor, sötvatten. Ja det mesta.Det lite tråkiga är att de inte har mycket levande korall, det mesta är döda SPS som färglagts
Postat 29 januari 201312 år små musslor och vem skulle inte vilja ha en kungskrabba i sitt akvarium :)
Postat 30 januari 201312 år Moderator's upplysning: Slog ihop två trådar som handlade om samma ställe
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.