Postat 8 november 201014 år Är det bara för mig som det står lite olika svar på knappar och saker här i forumet. mest engelska men lite andra med hehe. festligt...
Postat 8 november 201014 år Är det bara för mig som det står lite olika svar på knappar och saker här i forumet. mest engelska men lite andra med hehe. festligt...För mig är allt Svenska, vad kör du med för webläsare ?
Postat 8 november 201014 år Författare Ahh nu är det fixat. hittade inte vart man skulle ändra. stog på norska. måste ha ändrat när jag skrollat runt eller nått. :SKör chrome btw
Postat 8 november 201014 år Ahh nu är det fixat. hittade inte vart man skulle ändra. stog på norska. måste ha ändrat när jag skrollat runt eller nått. :SKör chrome btwOkej, kör firefox jag
Postat 8 november 201014 år Jag har norska på min ena dator och svenska på den andra båda kör firefox
Postat 10 november 201014 år Sitter på jobbet nu och allt på guiden står på Danska är det bara så för mig ?
Postat 10 november 201014 år Jeg kan virkelig ikke forstå hvad du mener Nej, det SVG jag tittar på är på svenska nu som alltid. Du har ett PM från mig oxå.
Postat 10 november 201014 år Okidoki bara min jobbdator som muppar då bra då har man ju något att skylla på för att gå hem hehehehehehehe.......
Postat 21 mars 201114 år Menar ni att menyer, knappar och dyligt står på fel språk? I så fall ändrar man ju det allra längst ner på sidan, till vänster, i den lilla dropdownlisten som finns där, där det just nu står nått annat än "--Svenska"./Madde
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.