Gå till innehåll

Stoppa i leksak i karet ?


Neostar

Rekommenderade inlägg

Min son är helt jävla såld rent sagt på svampbob och jag tänkte köpa en svampbob i samma matrial som en smurf leksak typ. Va tror ni, inget fiskarna dör av, typ giftig plast eller, men det är ju en leksak så den bör väl inte va speciellt giftig.

Grabbben skulle bli alldeles till sig om han såg svampbob en da bara i karet stå där bland fiskarna. Allt för att göra min son lycklig :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag förstår det så ska leksaken "hittas" i akvariet för att flytta in i barnrummet. Det handlar alltså inte om att ha den som en inredningsdetalj.

Det går emot allt med att rota så lite som möjligt i akvariet, men en kort stund, ett par timmar på sin höjd borde inte vara värre än vad det är att köra ned nävarna i karet två gånger samma eftermiddag, med PVC handskar.

B!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag förstår det så ska leksaken "hittas" i akvariet för att flytta in i barnrummet. Det handlar alltså inte om att ha den som en inredningsdetalj.

Det går emot allt med att rota så lite som möjligt i akvariet, men en kort stund, ett par timmar på sin höjd borde inte vara värre än vad det är att köra ned nävarna i karet två gånger samma eftermiddag, med PVC handskar.

B!

Tack B.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...