Tomacee83 Postat 5 december 2010 Dela Postat 5 december 2010 Köpte ju en imperator för en vecka sen och det ser ut som den har frost på sina fenor och det hade den redan från start. Men jag tänkte att det kanske var håven som hade typ skadat fisken när den togs från butiken. Men den ser exakt likadan ut nu efter en vecka så börjar ju fundera om den är sjuk?.Den beter sig väldigt frisk iallafall och är aktiv och äter bra. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 5 december 2010 Dela Postat 5 december 2010 Förmodligen svamp på fenorna det är inte så ovanligt efter en flytt men det brukar dom klara av,så länge den äter och e aktiv så bådar det gott.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomacee83 Postat 5 december 2010 Författare Dela Postat 5 december 2010 Förmodligen svamp på fenorna det är inte så ovanligt efter en flytt men det brukar dom klara av,så länge den äter och e aktiv så bådar det gott.PatrikOk, skönt att höra:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltbjörkan Postat 5 december 2010 Dela Postat 5 december 2010 när jag köpte en Imperator så hade den med såna bollar på fenorna men efter någon vecka så försvan dom av sej själva.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hirez Postat 5 december 2010 Dela Postat 5 december 2010 Köpte du på triton?tyckte jag såg några små med just svampliknade under fenorna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomacee83 Postat 5 december 2010 Författare Dela Postat 5 december 2010 Köpte du på triton?tyckte jag såg några små med just svampliknade under fenorna.Nix, korallrevet södertälje Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 5 december 2010 Dela Postat 5 december 2010 Köpte du på triton?tyckte jag såg några små med just svampliknade under fenorna.Du får gärna visa dessa för mig också Jag blir nyfiken, då vi inte haft små imperatorer på ett tag - vare sig med eller utan svamp, framför allt inte i något försäljningskar Mvh Leffe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hirez Postat 6 december 2010 Dela Postat 6 december 2010 ok, nästa gång hojtar jag till. Jag visste inte riktigt vad jag såg, men det var något luddigt. Jag tror det var i karet med alla knappar, bredvid kortsidan av disken.jag menade absolut inget illa, var liksom fundersam om det var vad jag såg...sorry, försöker lära mig endast. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomacee83 Postat 18 december 2010 Författare Dela Postat 18 december 2010 "svampen" har inte minskat utan har nästan bara blivit värre, och nu ser ja på en dorisfisk att det ser ut som den har fått lite liknande,,,,, hmmm, börjar bli orolig Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomacee83 Postat 23 december 2010 Författare Dela Postat 23 december 2010 "svampen" har inte minskat utan har nästan bara blivit värre, och nu ser ja på en dorisfisk att det ser ut som den har fått lite liknande,,,,, hmmm, börjar bli oroligNu har jag inte sett firren på 2 dagar:/ Antar att den har dött:( Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.