Gå till innehåll

Vart kan man köpa moonlight led?


PsychoSam

Rekommenderade inlägg

Till mitt clownhotell på 58liter så gick min moonlightbelysning sönder. Är 2st led dioder.

Var kan man hitta alternativa moonlightbelysningar med några små led dioder här i Serige? Hittade denna http://www.aquaristic.net/en/Aquarium-Lighting/LED-Lighting/Aquarium-Moonlight/Moodlight-round-5-LEDs-blue.html som jag tänker beställa när den kommer in i lager igen från tyskland + lite annat om ingen har några bra tips. Gynnar hellre våra egna butiker men vad gör man?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vet att det finns en form av LED-belysning som består av ett 10-tal leds på en svanhals man klämmer fast på karet. Men om den kan användas i ditt fal vill jag låta vara osagt...

Annars har väl IKEA en led-list som kan ställas i valfri kulör?

Med Ikeas led-list så kan man ha disco för invånarna 1dag i veckan med de skiftande färgerna :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för svaren men ännu så lutar det åt dessa leds från aquaristics. Tänkte då också köpa några kilo billighets variant av ls för typ 40kr/kilot för att bygga en egen bakgrund m.m.

Nu blev jag nyfiken! Är det typ "Faxe-sten" då eller? Hur ser den ut och hur har du tänkt att gå till väga? Detta blir väl ganska mycket "off topic" men du kanske kan beskriva bygget i en separat tråd annars (vilket du kanske redan gör?)? Jag kör själv med en fake-bakgrund, men var alldeles för lat och osäker för att göra en egen...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu blev jag nyfiken! Är det typ "Faxe-sten" då eller? Hur ser den ut och hur har du tänkt att gå till väga? Detta blir väl ganska mycket "off topic" men du kanske kan beskriva bygget i en separat tråd annars (vilket du kanske redan gör?)? Jag kör själv med en fake-bakgrund, men var alldeles för lat och osäker för att göra en egen...

Har inte en aning vad den stenen kallas, kanske någon annan här som vet och kanske kan fylla på? Marine reef rock heter den i webbshopen iaf.

Funderade på att starta en tråd om bakgrundsbygget, inväntar bara på att moonlightleden ska komma in i lager så jag kan lägga en beställning.

Jag har lite ideer med olika lösningar om hur jag ska gå till väga men det lägger jag upp i den nya tråden.

Jag återkommer i denna tråd när jag lägger upp den nya om bygget, hinner inte nu för stunden.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...