Gå till innehåll

Glenns Saltkar


Genne

Rekommenderade inlägg

Nu har jag fångat 1320 små sjöstjärnor i mitt kar ni som ville ha av dom, det är daggs att hjälpa till och fånga nu, mitt mål är att försöka få slut på dom till den 21 denna månad.

MVH/Glenn

Varför vill du bli kvitt dom? Hade määäängder i mitt kar, men tänkte mest att dom gör säkert nån nytta, eller? /Samuel (som säljer julgranar i jkpg idag)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller bara lite tyst i bland när kostnaderna kommer på tapeten så är det lugnt.

Är som när jag åkte till Norge och fiskade hade skadat en axel och klarade inte att sitta och veva en vecka köpte en programerbar elektrisk rulle, har aldrig vågat tala om för frun vad den kostade.

Att hålla tyst med vad det kostar känns igen. Jag vet en som kör dragracing. Han köpte ny växellåda och hustrun som inte var helt nöjd med hur mycke pengar han la på sporten frågade vad den kostade. Han drog lite på det men till slut sa han 25000. Hustrun skrek rakt ut TJUGOFEMTUSEN KRONOR. När han fick den reaktionen så sa han aldrig att det var dollar. Han tyckte det va lugnast så.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken rolig julklapp jag fick i natt.

Satt och vaktade på kläckningen av clownynglen när jag fick en stor mask komma fram och ta min ena mandarin.

Den bara drog in mandarinen under stenarna utan problem.

Har sett några konstiga märken på ett par fiskar (som köttskador) och undrat vad det varit för något då jag inte sett några bråk i karet, det har även försvunnit ett par fiskar.

Masken är ugnefär 7 till 8mm över ryggen längden har jag ingen aning om.

Ynglen gick åt skogen och i natt blir det maskjakt.

MVH/Glenn

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken rolig julklapp jag fick i natt.

Satt och vaktade på kläckningen av clownynglen när jag fick en stor mask komma fram och ta min ena mandarin.

Den bara drog in mandarinen under stenarna utan problem.

Har sett några konstiga märken på ett par fiskar (som köttskador) och undrat vad det varit för något då jag inte sett några bråk i karet, det har även försvunnit ett par fiskar.

Masken är ugnefär 7 till 8mm över ryggen längden har jag ingen aning om.

Ynglen gick åt skogen och i natt blir det maskjakt.

MVH/Glenn

Coolt...eller inte.

Du lär inte få ut den om du inte kan ta ur stenen och lägga den i extrasaltat vatten i en hink, ett tips bara.

Bilder på den måste du bara lägga upp sen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Naturligtvis, finns väl inget annat alternativ enligt Murphy. :x

Tur man jobbar i mellandagarna då, så den får ett längre liv:lalalalala:

Får väll prova att dra ut den med den förlängda tången då finns inte en changs att plocka hela revet för tillfället

MVH/Glenn

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...