_Manne_ Postat 30 december 2010 Författare Postat 30 december 2010 alla är döda utom en i mitten och en längst ut var ju heltrist.. då försvann en femhundring cirka gissar jag där lite snabbt o enkelt tyvärr..var beställde du nya ?mvh manne Citera
Reuben Postat 30 december 2010 Postat 30 december 2010 beställde från rapid led, förhoppningsvis får dom iväg dom idag så hamnar dom på väg innan nyår. Citera
_Manne_ Postat 30 december 2010 Författare Postat 30 december 2010 beställde från rapid led, förhoppningsvis får dom iväg dom idag så hamnar dom på väg innan nyår.oki.. samma ställe som jag beställt på.. verkar ju dock ta sin tid.. men vi får ha tålamod..mvh manne Citera
Tompa72 Postat 3 januari 2011 Postat 3 januari 2011 Jag måste bara ställa en fråga...Behöver man ett UV-filter till LED som an behöver till exempelvis Metallhalogen?Tycket att jag gått igenom alla trådar men finner inget svar på detta. Citera
_Manne_ Postat 3 januari 2011 Författare Postat 3 januari 2011 Jag måste bara ställa en fråga...Behöver man ett UV-filter till LED som an behöver till exempelvis Metallhalogen?Tycket att jag gått igenom alla trådar men finner inget svar på detta.svaret är , nejmvh manne Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.