atropos Postat 8 januari 2011 Postat 8 januari 2011 http://www.aftonbladet.se/resa/boende/article7393963.ab Citera
atropos Postat 8 januari 2011 Författare Postat 8 januari 2011 Vet inte om man hade fått så mycket mat i magen bara ! Citera
knabbuziak Postat 8 januari 2011 Postat 8 januari 2011 Jag hade bara suttit å gapat, så för mig hade jag bara behövt ha nån som kastar in lite mat i munnen på mig lite då och då... tugga får man nog försöka lösa själv. Bra länk! Citera
Reuben Postat 8 januari 2011 Postat 8 januari 2011 hopas att dom inte serverar fiskär just det man gör Citera
PsychoSam Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Jag hade bara suttit å gapat, så för mig hade jag bara behövt ha nån som kastar in lite mat i munnen på mig lite då och då... tugga får man nog försöka lösa själv. Bra länk! Du kan alltid ha någon som drar hakan uppåner Häftig restaurang, säkert inte billigt att käka där Citera
Laggeman Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Långt ifrån.Men det är ju en upplevelse som man kan skryta med om inte annat. http://www.hiltonworldresorts.com/Resorts/Maldives/dining_entertainment/ithaa.html#Maldives+dining_entertainment+ithaa++YFRTscpoVJM h6nSUzTQ2Yo Bilder från "sjösättningen" av restaurangen:p0FX4xAqVHw Citera
mano Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 Häftig restaurang, säkert inte billigt att käka därLångt ifrån.Men det är ju en upplevelse som man kan skryta med om inte annat. Nej det lär nog kosta en slant men å andra sidan skulle jag ha svårt att inte lägga (gissningsvis) ett par tusen på att käka där om man redan betalat för att komma till maldiverna. Citera
Laggeman Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 Meals range in cost from US$120.00 (lunch for hotel guests on Full Board meal plan) [1] to US$150.00 (dinner for hotel guests on Bed & Breakfast meal plan)Källa.Som en engångsgrej är det ju värt det iaf. Citera
PsychoSam Postat 11 januari 2011 Postat 11 januari 2011 Skulle lätt kunna lägga de pengarna iallafall en gång för att få uppleva den känslan Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.