Andreas N Postat 23 mars 2011 Postat 23 mars 2011 Ricordean ser ju riktigt fin ut i det ljuset! Hoppas du blir nöjd.Tack alla för en trevlig kväll!Och det var även roligt att kunna bidra med några koraller till SFM så de får mera i sitt korall akvarie. Varsego och hoppas ni blir nöjda med tillskottena.Mvh Andreas Citera
Genne Postat 23 mars 2011 Postat 23 mars 2011 Tack för en trevlig kväll, hemresan gick bra och fraggarna är i karet/Glenn Citera
JFerm Postat 23 mars 2011 Postat 23 mars 2011 Tack för rundvisningen, maneterna var en riktig höjdare )Kul att träffa och prata med er på "paw rihk-titt" var det oxå Citera
Sjöfartsmuseet Akvariet Postat 24 mars 2011 Postat 24 mars 2011 Tack för igår! Och tack för korallerna som skänktes, väldigt uppskattat. Hoppas det kan bli fler träffar framöver. Glömde säga till igår, vi hade jättegärna velat ha in namn och tel nummer från de som bytte och skänkte djur till oss. Försöker ha koll på ursprung på alla djur vi har. Maila på davidsallstrom@kultur.goteborg.seTack! / David Citera
Sjöfartsmuseet Akvariet Postat 24 mars 2011 Postat 24 mars 2011 Glömde visst en punkt. david.sallstrom@kultur.goteborg.seska det vara.. Citera
Bpiv Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 När är nästa träff ? Har akurat startat eller rätte sagt tagit över ett akvarium 210 liters juwel .skulle gärna få lite skötsel info !helt kass är jag väll inte men .det är alltid intressant att träffa folk som kan sina grejer.Har haft Malawi Ciklider ett par år men tröttnat, Citera
Sjöfartsmuseet Akvariet Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Hej! Satt just och planerade inför nästa träff, som numera kallas Korallträff på Sjöfartsmuseet Akvariet(finns några trådar om dom också). Jag har inte satt datum än, men en lördag i slutet av mars 2014 blir nästa träff. Kommer med mer info så fort det är bestämt! / David Citera
Sjöfartsmuseet Akvariet Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Japp, jag kommer starta en ny tråd så fort vi bestämt datum och tid. Sen kommer ett schema för dagen, med föredrag mm, senare. / David Citera
Sjöfartsmuseet Akvariet Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Läs tre inlägg upp / David Citera
wrang Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Läs tre inlägg upp / DavidSorry 😗/Christian Citera
_Manne_ Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Lördag låter bra Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
impajimpa Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Får hoppas att man inte behöver jobba denna gång Citera
Bpiv Postat 12 december 2013 Postat 12 december 2013 Är det någon som vill byta lite sten kanske är även ute efter en sandvändande sjöstjärnor Citera
Sjöfartsmuseet Akvariet Postat 15 december 2013 Postat 15 december 2013 När vi ändå återanvänder denna gamla tråden kan jag ju passa på att be om hjälp. Ge mig förslag på föredragshållare och ämnen(fast gärna en person som kan något om ämnet också). Jag har fått in tidigare och kollat av med ganska många hittills, men behöver fler. Försöker sätta ihop det så det inte blir blir tre snarlika ämnen på samma dag. Finns andra önskemål på punkter att göra under dagen mottages det gärna. Skicka gärna pm. MvhDavid Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.