Gå till innehåll

Göteborgsträff på Sjöfartsmuseet...


Vandal

Rekommenderade inlägg

  • Svar 115
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

tror också på en onsdagskväll... jag är ju inte tvungen att närvara bara för att jag tog upp frågan, men jag skulle ju gärna vara med...

har inte fått mitt schema ännu =(

när det är öppet till 20 kan fler haka på... även om kanske inte långväga gäster har så lätt att göra det... men ni som åker rätt ofta till göteborgsbutikerna kan ju gärna säga när ni kommer nån helg så kan vi ju slänga ihop nåt för intresserade då också...

inte nödvändigtvis sjöfartsmuseet, men det går ju alltid gå runt och snacka skit med varandra i en butik också...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Väldigt trevligt att så många kan komma! =)

vet inte om fiket är öppet till stängning, då jag har en aning om att många koppar kaffe kommer gå åt... annars får vi fortsätta på nåt fik om inte allt hinner avhandlas innan de slänger ut oss =)

Skulle vilja göra en efterlysning på fragg av Duncanopsammia axifuga om någon har, likaså Chaetomorpha-alger är av intresse...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var idag och snackade med killarna i akvariet på Sjöfartsmuseet i Göteborg... frågade om man kunde få komma ett gäng från guiden och titta backstage nån dag, eventuellt fika lite och byta lite fraggar med varandra...

De tyckte det var en bra idé och var väldigt positiva till att visa hur sakerna funkar och svara på frågor...

Så då är bara frågan vilket datum som kan passa och hur många som är sugna på att haka på... det var rätt trångt inne backstage, men är man för många kan man ju dela gruppen...

Peter i GBG.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...