Gå till innehåll

Göteborgsträff på Sjöfartsmuseet...


Vandal

Rekommenderade inlägg

  • Svar 115
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Eftersom träffen redan är bestämd så känns det som en väldigt vettig sak att börja diskutera vad som önskas/sökes såhär nära inpå. Jag personligen är på jakt efter -phyllior överhuvudtaget, färg och form är viktigare än sort. Är allmänt svag för vackra saker ;P

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ser fram emot onsdagens sammankomst!

Jag kommer iaf ta med lite fraggar och hoppas på att vi kan göra lite byten så vi alla kommer hem med något nytt kul.

Jag kommer ta med några olika acros och ricordea florida (rosa med grön mun och blå kant runt)

Min Bror skall också med och vad jag hörde så kommer även han ta med lite kul i korall väg. Då mest SPSer

/Andreas

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tar mig nog direkt från jobbet så får nog inte med något denna sväng. Däremot kan jag vara intresserad av bra färger på ricordea.

Reuben: Ta båten över från Lindhomen på onsdag?

Kan vi göra! (hur visste du att jag skulle ta den?)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och min familj kommer. Akvariet är nytt så jag har inget att byta med förrutom pengar men är väldigt intresserad av Xenia.

vandal brukar ha en hel del Xenia som han fraggar, PMa honom så kanske han kan få med sig lite.

Du skulle kunna fått av mig men min har inte riktigt börjat sprida sig än...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...