Gå till innehåll

Köpa Levande Sten


LiLLeN

Rekommenderade inlägg

Hej!

jag skulle vilja ha mer levande sten till mitt kar men tycker inte riktigt om priserna i butikerna runt omkring mej(Växjö).

Så jag undrar om någon annan vet var man får tag på "billigare" ls eller någon som har att sälja?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tror det billigaste man kan få riktig levande sten är här : http://www.deepoceanshop.dk/dejong/levende-sten-og-mangrove/live-rock-indonesia-1-99-kg.html

dock är det frakt på det + bensinpengar för att möta upp dom i en ort (inte så) nära dig.

sen får man inte glömma, det är ju värt en del att kunna välja vilka delar du vill ha. Köper du blint kan du få lite vad som helst till skillnad från en riktig butik det blir lite lättare för dig att hitta något precis för ditt kar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

maila dem och fråga :)... Dock tror jag de har stängt nu några veckor fram. Står på deras hemsida och har läst något om det så vet ej om de svarar.

hur som helst, folk ser lite olika på ordet kurrerat, vissar menar att det varit i ett kar efter transporten för att läka ur all fosfat andra menar andra behandlingar (pratar man död sten så menar man oftast att den är fri från allt liv fosfat och nitrat.).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...