Gå till innehåll

Turboaddes Elos 120


turboadde

Rekommenderade inlägg

Hmm var bra länge sen jag uppdaterade nått här hehe. Hade växt på sig jätte fint och gick stabilt på xeovit. Tyvär så flytta jag i helgen och hade all sten och alla koraller i ikea plast backar, dom svarta. Tvättade ur dom med yes och grön svamp. typ 90% av mina sps:er har dött av någon konstig anledning. Har ingen aning om vad som hände. Hade tyvär en del ovanliga och fina som tex setosa och en red planet storlek större som stendog. Känns bra hårt att mista allt då jag körde hårt på sps. Däremot alla fiskar klara sig vilka jag hade i salt hinkar. Ser ut som jag håller på att få en nitrit topp med då jag börjar få stora fält av guld (låter bättre än brunt i det här skedet ;).)

Är det någon som kan erbjuda att sälja mig några fina fraggar av lite ovanligare koraller så får ni gärna PM:a mig. Så jag kommer på fötter igen. Så tråkigt bara att se allt växa från små fraggar till fina kolonier igen hehe.

Men av någon konstig anledning i frustationen av all död så vart det beställning på ett nytt kar på 80x100x70 BxDxH så jag hoppas på lite roliga byggtimmar framför mig. Tekniken ska bli BK 200mini, tunzes 6095 pumpar, FM:s automatiska zeoreaktor, 2 st pacific sun hyperior på 2x150w styck, GHL dator och doserpump för balling. Retur pump under utredning, funderar på red dragon men dom kostar ju tyvär lite.

Så inget ont som har lite gott med sig.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 50
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...