Gå till innehåll

Nya Mini Polario pumpar


Krallan

Rekommenderade inlägg

  • Svar 73
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Tjena krallan, det var jag som också var hos moffe idag... Jag som har ett rsm... Sökte på scubacube sen, grymt snyggt!

Pumpen såg trevlig ut, men vänder den inte håll lite väl tvärt?

//Emil

Sent from my Xperia Arc using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

haha!!!. Förlåt men de lät kul :P

Men så var det. Styrkontrollern höll på att brinna upp sista natten få kylfläkten stannat. Tydligen ett "standard fel" på de första fick jag höra av butiken som ville ge mig en ny, men det blev en mp40w istället.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kör en polario 7ml nu sen en dag tillbaka.. Var ju tvungen o prova

Funkar helt ok, upplever den dock som klen i flödet.. Ljudet är i princip obefintligt , kan uppleva ett Oljud vid någon uppvarvning, ibland om man står direkt vid pumpen, annars funkar den fint. Dom har jobbat på magneten o pumpens fäste på insidan för att minimera oljud o vibrationer.

Mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kan rapportera att med en mp40:a i tanken är det ingen idé att försöka filma polarion för att ta upp ljud. Det enda man hör är Vortechen.. :)

För mig är ljudet helt okej. Bra fäste. Väldigt smidigt format. Totalt sett är jag mycket nöjd.

Det enda jag inte är superimponerad av är att det står "random flow" på kartongen. Det är inget random med denna. Den följer exakt samma mönster hela tiden. D.v.s varvar upp till max, varvar ner och vänder flödet och gör samma sak igen med givna tidsintervaller. Dom kanske borde klura på vad random betyder..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...