Chrille_B Postat 19 februari 2012 Författare Postat 19 februari 2012 uppdatering....har tagit några bilder med min Cannon EOS 600D med 18-55mm objektivMvh Chrille Citera
Chrille_B Postat 19 februari 2012 Författare Postat 19 februari 2012 (ändrat) dubbel post Ändrat 19 februari 2012 av Chrille_B dublett Citera
Hanssanden Postat 19 februari 2012 Postat 19 februari 2012 Kanon fint kar:) vilka fina bilderMvh Hasse i Braås.Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Chrille_B Postat 19 februari 2012 Författare Postat 19 februari 2012 Kanon fint kar:) vilka fina bilderMvh Hasse i Braås.Sent from my iPhone using TapatalkTackar så mycket Hasse:),fast man har ju mycket kvar att lära om kameran-bokMvh Chrille Citera
Chrille_B Postat 19 februari 2012 Författare Postat 19 februari 2012 Mycket stiligt!!Tackar, börjar få iordning på det nu har en blå acropora och en lila montipora som är svåra att få fram färg på, ska se om det hjälper till lite att man kör några 5% vatten byten varje vecka ett tag.Mvh Chrille Citera
Chrille_B Postat 20 februari 2012 Författare Postat 20 februari 2012 uppdatering....så idag har det blivit ett vatten byte på 5%, rengjort skummaren och bytt aktivt kol, man hinner med en del när man är pappaledigoch lilla prinsessan sover så sött.Mvh Chrille Citera
Chrille_B Postat 25 februari 2012 Författare Postat 25 februari 2012 Hej det har varit lite dåligt med saltträffar nu sista tiden, och eftersom jag inte har stått värd för någon så känns det som att det är min tur...jag har en tanke på någon gång i slutet av mars/ början av april,då kommer det finnas möjligheter att byta och köpa lite spsér.säg gärna till vilken helg/dag som passar bäst så planerar vi in när flest kan..Mvh Chrille Citera
Chrille_B Postat 26 februari 2012 Författare Postat 26 februari 2012 Uppdatering.....Var hos Ken i Osby och köpte 2 musslor, sen bar det inom Kristianstad och zoologiska där det blev en pocillipora och en hink med salt Mvh Chrille Citera
atropos Postat 1 april 2012 Postat 1 april 2012 Här kommer lite foto från SVG syd träffen hos dig . Kanske inte dom bästa men det får duga mvh Micke Citera
Chrille_B Postat 2 april 2012 Författare Postat 2 april 2012 riktigt fina bilder du har tagit, märks ju att man har en hel del kvar att lära sig med systemkameran.Mvh Chrille Citera
osby0479 Postat 2 april 2012 Postat 2 april 2012 Flyttat på vortechen nyligen? Musslorna ser iaf ut till att trivas Citera
Chrille_B Postat 2 april 2012 Författare Postat 2 april 2012 hehe det är svårt att dölja det:smiley9:flyttade mp40 för 3 veckor sedan tyckte att jag hade för dålig rörelse i ytan, blev en hinna kvar.men nu efter flytten så är det bra fart i ytan med.Mvh Chrille Citera
Chrille_B Postat 3 april 2012 Författare Postat 3 april 2012 uppdatering....körde i lite Fauna Marine Ultra Phos för en halv vecka sen, fyllde på lite till nu i kväll, så nu ska fosfaten också ner så man får ännu bättre färger...Mvh Chrille Citera
Emillarsson Postat 6 april 2012 Postat 6 april 2012 Tack för att du ordnade en träff.Roligt att träffa lite nya ansikten. Tummen upp. Citera
Chrille_B Postat 7 april 2012 Författare Postat 7 april 2012 Hej.tackar så mycket, vill bara ha ner fosfaten så ska jag nog få fram bättre färger.Mvh ChrilleKanon snyggt!! Citera
Chrille_B Postat 7 april 2012 Författare Postat 7 april 2012 Hehe.tyckte det var kul att det kom så mycket folk. var ju trevligt att det dök upp så mycket folk i närområdet som man inte visste om plus att man fick ett ansikte på dem, samt Stig i Gemla dök upp och delade med sig av sina kunskaper och funderingar,Mvh ChrilleTack för att du ordnade en träff.Roligt att träffa lite nya ansikten. Tummen upp. Citera
Chrille_B Postat 25 maj 2012 Författare Postat 25 maj 2012 hmm. var ju ett tag sen man uppdaterade, karet rullar på med balling + fosfatabsorber+ pellets och vattenbyten, tycker karet ser bra ut med den lilla tid som läggs på det nu när man håller på med trädgården och stensättningar och allt vad det innebär. Mvh Chrille Citera
Emillarsson Postat 7 oktober 2012 Postat 7 oktober 2012 Hur går de. Längesedan man fick se nån helbild på karet. Citera
Chrille_B Postat 7 oktober 2012 Författare Postat 7 oktober 2012 Hur går de. Längesedan man fick se nån helbild på karet.hehe det går framåt med karet, kommer dyka upp lite bilder på karet inom det närmsta, har lite gräs till att så bara, sen är stenläggning och gräs färdigt och då blir det mer tid till karet med uppdateringar och bilderMvh Chrille Citera
Chrille_B Postat 13 oktober 2012 Författare Postat 13 oktober 2012 Hur går de. Längesedan man fick se nån helbild på karet.På Emils begäran så kommer det lite bilder :nya bilder:det som skiljer sig nu är att jag har fimpat pelletsen och börjat dosera VÄS har gjort detta ett tag nu så är uppe på 3ml/100l, mvh chrille Citera
Hanssanden Postat 13 oktober 2012 Postat 13 oktober 2012 Vackert Mvh Hans Sandén i Braås.Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Chrille_B Postat 13 oktober 2012 Författare Postat 13 oktober 2012 här kommer några close up´s och bilder i blåljusMvh Chrille Citera
Chrille_B Postat 13 oktober 2012 Författare Postat 13 oktober 2012 hmmm blev vist lite konstigt detta när jag laddade upp bilderna.men men..mvh chrille Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.