Chrille_B Postat 28 december 2012 Författare Postat 28 december 2012 alltid trevligt med besök o saltsnack, ang fraggarna så kommer det säkert att funka bra, bara håll koll på kh,mg,ca mvh chrilleTack för jag fick komma förbi och se burken live mycket fint och välväxt. Tack för fraggar och saltprat, har placerat ut dom nu får hoppas de funkar lika bra här Citera
schon Postat 28 december 2012 Postat 28 december 2012 alltid trevligt med besök o saltsnack, ang fraggarna så kommer det säkert att funka bra, bara håll koll på kh,mg,ca mvh chrilleJapp ska göra det bytte 10l vatten nu ska kolla värden imorgon vet att kh varit lågt mg & ca har jag nog inte haft mycket förbrukning på förut får se om jag behöver börja buffra något eller om det räcker med att fortsätta med veckovis vattenbyte.Ni får ha en trevlig helg! Citera
Chrille_B Postat 15 februari 2013 Författare Postat 15 februari 2013 Uppdatering.har lite tråkiga nyheter , jag kommer att avveckla mitt kar pga tidsbrist, det kommer att komma upp annonser här på guiden så fort mitt medlemskap har blivit registrerat.finns info och bilder i tråden om vad som finns i levande och i teknik väg om det är något ni är intresserade av nu innan säljtrådarna kommer upp,om ni är intresserade av något så kan vi ta det med PMmvh chrille Citera
Tribiani Postat 15 februari 2013 Postat 15 februari 2013 Fy vad tråkigt Chrille Mvh Tribiani / Daniel Citera
schon Postat 15 februari 2013 Postat 15 februari 2013 Trist men jag vet hur det är med nya hus, nyckelfärdigt är det men massor mer att göra ta din tid med trädgård osv så du kan göra en ordentlig på en comeback när tid åter finnes. Underbart kar är det du har, säker på att nästa kommer bli ännu bättre Lycka till! Citera
Chrille_B Postat 15 februari 2013 Författare Postat 15 februari 2013 Fy vad tråkigt Chrille Mvh Tribiani / Danielkommer säkert något nytt, lite mindre dock tror jagmvh chrille Citera
Chrille_B Postat 15 februari 2013 Författare Postat 15 februari 2013 Trist men jag vet hur det är med nya hus, nyckelfärdigt är det men massor mer att göra ta din tid med trädgård osv så du kan göra en ordentlig på en comeback när tid åter finnes. Underbart kar är det du har, säker på att nästa kommer bli ännu bättre Lycka till!mycket som ska ordnas, känns som vi behöver komma iordning nu när dottern börja växa till sig och ska vara ute och lekamvh chrille Citera
Chrille_B Postat 19 april 2013 Författare Postat 19 april 2013 sista uppdateringen....då återstår bara några fiskar som förmodligen kommer att lämnas till djuraffären sen är karet tömt och nye ägaren av karet hämtar det på lördag.tack för stödet under dessa år i hobbyn,kommer säkert tillbaks om några årmvh chrille Citera
Tribiani Postat 19 april 2013 Postat 19 april 2013 sista uppdateringen....då återstår bara några fiskar som förmodligen kommer att lämnas till djuraffären sen är karet tömt och nye ägaren av karet hämtar det på lördag.tack för stödet under dessa år i hobbyn,kommer säkert tillbaks om några årmvh chrilleHoppas att du kommer tillbaka till hobbyn snart igen. Med ett lite mindre kar kanske? Ha det så gott med familj o hus . Din korall växer på bra här hemma Mvh Daniel Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.