Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 139
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Wow ser bra ut. Hoppas att du fått bukt på dina problem. Hur har du tänkt att göra så det ej blir det samma igen...

Snygg korall vad är det för någon!?

attachment.php?attachmentid=4115&d=1134494821

Postat

en gorgonia med blå polyper,, ja jag vet inte riktigt vad jag ska göra hålla mer koll på vattenvärden även fast dom var ultimata då detta inträffa... jag tror med största sannolikhet att det va ohyra.. typ red bugs och så kallade montipora eating nudibranch´s som dom pratar mycket om på RC. alla montipororna dog inom ett par veckor.. inte vitt nerifrån och upp som på acropororna.. utan små vita strimmor såg ut som om nån byggde en väg ungefär..

Postat

Jag har en likadan gorgon. Den dog ut helt men jag lät den så och nu börjar den komma tillbaka skummt men jag har den på ett jätte strömmt ställe och de verkar ju funka.

• 2 veckor senare...
Postat

tackar tackar. har tjatat på en viss leverantör länge nu att han ska ta hem och så blev det till slut.. en liten julklapp till mig själv

Postat

jag har fotat dom med en sony dsc-p10 med undervattenshus orkade inte stänga av pumparna så det blev lite suddigt på vissa ;)

Postat

den enda musslan som inte har samma lyster och färg utifrån är den stora maximan 2a kortet från vänster.. den blå färgen gör sig inte rätt om man inte kollar uppifrån..

Postat
Hade en riktigt fin mussla som strök med i flytten skulle gärna villa hitta en liknande till, hoppas nån tar in en snart.

Mycket snygg, vi får väl tjata på våra leverantörer...

Postat

Hej Joney!

Jag tänkte om du har fått ordning på burken och kan fragga igen så kan vi ju byta fraggs mot stylon du beställde???? Såg några som jag vill ha. Jag har nog fått av dom tidigare men,gick bort i kraschen....

• Skapa Ny...