Edward Postat 2 november 2011 Författare Postat 2 november 2011 Tackar tackar, slänger upp ett par bilder till!
osby0479 Postat 2 november 2011 Postat 2 november 2011 Fick du hämtat musslorna oså?Vill ju gärna se bild på dom, då jag inte har mina hemma =)
Edward Postat 2 november 2011 Författare Postat 2 november 2011 Fick du hämtat musslorna oså?Vill ju gärna se bild på dom, då jag inte har mina hemma =)Nope inte samma butik -.- ska hämta musslorna i slutet av månaden är tanken.
Edward Postat 2 november 2011 Författare Postat 2 november 2011 En riktig finkejsare du skaffat!Hur stor är den?Tack! helt klart en favorit! den är ca 13cm
Andreas N Postat 2 november 2011 Postat 2 november 2011 Jädrans vad fin den var.... var ju riktig dreggel faktor på den firren
Edward Postat 2 november 2011 Författare Postat 2 november 2011 Jädrans vad fin den var.... var ju riktig dreggel faktor på den firren Tror den kommer göra sig utmärkt i nya burken
Edward Postat 5 november 2011 Författare Postat 5 november 2011 Sådär nu är det dags att köra igång spektaklet och hoppas allt går bra! sumpen kommer att tömmas idag och diverse utrustning plockas bort. Tidigt imorgon kommer burken tömmas för att flyttas runt lunchtid sen får vi se hur det går!.
Nordin Postat 5 november 2011 Postat 5 november 2011 Härligt!. Keep us posted!!Sent from my iPhone4 using Tapatalk
Edward Postat 5 november 2011 Författare Postat 5 november 2011 tackar! bilder kommer upp såfort som möjligt
Tweeny Postat 5 november 2011 Postat 5 november 2011 Har letat o letat efter den bakgrunden...vill verkligen ha den i mitt kar. Men vårt kar är 70 cm högt. o bakgrunderna jag har hittat är bara 60cm... =(
Wiking Postat 5 november 2011 Postat 5 november 2011 Har letat o letat efter den bakgrunden...vill verkligen ha den i mitt kar. Men vårt kar är 70 cm högt. o bakgrunderna jag har hittat är bara 60cm... =(Köp 2 och Klipp & Klistra;)
Edward Postat 5 november 2011 Författare Postat 5 november 2011 Tror den tyvärr bara finns att få som 60cm som störst, klippa tror jag knappast blir snyggt
Laggeman Postat 6 november 2011 Postat 6 november 2011 Har letat o letat efter den bakgrunden...vill verkligen ha den i mitt kar. Men vårt kar är 70 cm högt. o bakgrunderna jag har hittat är bara 60cm... =(Hur mycket av de 70cm är vatten?Och ifall ni kommer ha sand så är de sista cm löst...
totto Postat 6 november 2011 Postat 6 november 2011 Jäklar vilken vacker fisk-dregglar- hoppas allt går bra med igångstarten.mvh/Thomas
Edward Postat 6 november 2011 Författare Postat 6 november 2011 tack tack! Då var burken flyttad alla koraller,sten och fisk är i den nya dock är ej sumpen fylld än. Här kommer lite bilder på bytet.
Edward Postat 6 november 2011 Författare Postat 6 november 2011 Hittills verkar allt bra, haft ett dödsfall Odonanthias borbonius som inte riktigt ville vara med. vet inte vad som hände med den då den låg i ett hörn när jag hade tömt sådär halva burken antagligen blivit klämt eller liknande.
kladd3 Postat 6 november 2011 Postat 6 november 2011 Får önskar dig en god natt, om det blir någon sömn
Edward Postat 6 november 2011 Författare Postat 6 november 2011 Får önskar dig en god natt, om det blir någon sömn hehe ja jag har börjat lugna ner mig lite nu tack så mycket för hjälpen idag! och hoppas korallerna trivs hos dig!
Edward Postat 7 november 2011 Författare Postat 7 november 2011 Allt lever och mår bra vattnet har börjat klarna men har inte fått igång sumpen än hoppas den kommer igång ikväll.såhär ser burken ut just nu med mina LEDS tillfälligt placerade över burken. Kommer nog tillbringa stor del av morgondagen till aquascaping
Rekommenderade inlägg