Gå till innehåll

Mitt zeovitsystem 1200l+


Edward

Rekommenderade inlägg

  • Svar 255
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Jag roade mig med att googla lite på dem i går kväll. Hittade någon sida där ägaren påstod att han också hade ett par, som lekte:) Jag personligen har redan utnämnt paret i denna tråd till sveriges intressantaste fiskar just nu:ler:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Trevligt köp! Hur funkar de ihop med korallerna och musslorna?

Spök-scopasen är riktigt läcker!

Korallerna har dom inte brytt sig om, men provat musslorna lite tyvärr får dock hoppas det ger sig när dom upptäcker hur mycket det matas :ler: kirurgen är ingen scopas utan en flavescens, helt klart en favorit i burken :nöjd:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, my bad! En riktig goding oavsett. :) Jag hoppas du slipper göra dig av med musslorna iaf, det hade varit lite tråkigt.

Musslorna går ingenstans, men det är en bra anledning till att snabba på mitt bygge av fraggdelen så, kommer dom att hamna där isåfall :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 månader senare...
  • 2 månader senare...

Nu har denna burk gått på sparlåga den senaste tiden, då inte tiden riktigt funnit där. Så jag har bestämt mig att lägga ner detta projektet, mest pga av att orken inte funnits där senaste tiden då jag jobbat väldigt mycket samt att vi ska flytta ganska snart så är det enklare att sälja av akvariet och starta upp ett nytt istället för att riskera en total krasch i samband med flytten. Jag kommer endast sälja av det levande samt lite pumpar och belysning, resten kommer jag att behålla då jag redan håller på att planera nästa projekt för fullt för lägga ner helt är det inte prat om!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...