Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 255
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat
Fick du hämtat musslorna oså?

Vill ju gärna se bild på dom, då jag inte har mina hemma =)

Nope inte samma butik -.- ska hämta musslorna i slutet av månaden är tanken.

Postat

Sådär nu är det dags att köra igång spektaklet och hoppas allt går bra! sumpen kommer att tömmas idag och diverse utrustning plockas bort. Tidigt imorgon kommer burken tömmas för att flyttas runt lunchtid sen får vi se hur det går!.

Postat

Har letat o letat efter den bakgrunden...vill verkligen ha den i mitt kar. Men vårt kar är 70 cm högt. o bakgrunderna jag har hittat är bara 60cm... =(

Postat
Har letat o letat efter den bakgrunden...vill verkligen ha den i mitt kar. Men vårt kar är 70 cm högt. o bakgrunderna jag har hittat är bara 60cm... =(

Köp 2 och Klipp & Klistra;)

Postat

Hur mycket av de 70cm är vatten?

Och ifall ni kommer ha sand så är de sista cm löst...

Postat

tack tack! Då var burken flyttad alla koraller,sten och fisk är i den nya dock är ej sumpen fylld än. Här kommer lite bilder på bytet.

post-3690-14468923372138_thumb.jpg

post-3690-14468923371946_thumb.jpg

post-3690-1446892337134_thumb.jpg

post-3690-14468923371585_thumb.jpg

Postat

Hittills verkar allt bra, haft ett dödsfall Odonanthias borbonius som inte riktigt ville vara med. vet inte vad som hände med den då den låg i ett hörn när jag hade tömt sådär halva burken antagligen blivit klämt eller liknande.

Postat
Får önskar dig en god natt, om det blir någon sömn :)

hehe ja jag har börjat lugna ner mig lite nu :) tack så mycket för hjälpen idag! och hoppas korallerna trivs hos dig!

Postat

Allt lever och mår bra :) vattnet har börjat klarna men har inte fått igång sumpen än hoppas den kommer igång ikväll.

såhär ser burken ut just nu med mina LEDS tillfälligt placerade över burken. Kommer nog tillbringa stor del av morgondagen till aquascaping :smiley9:

post-3690-14468923380666_thumb.jpg

• Skapa Ny...