Gå till innehåll

Inköpsresor med företag.


turboadde

Rekommenderade inlägg

Då jag inte har utnyttjat någon av tjänsterna så är jag lite nyfiken på vad det är för skillnad på bio-teds inköpsresa med hämntning samma dag i butik eller (kolmården tror jag det var) och deep oceans utkörning till olika städer? Förutom att ena är ett danskt företag och det andra e svenskt då.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag förstått så stannar inte ted på vägen utan detta är endast för kunder inom hans vanliga krets.

EDIT: Menade självklart inte att det bara är hans vanliga kunder som får handla, bara att det endast är ett stop så inte på riktigt samma skala som DO.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Så om man inte handlar av honom vanligtvis eller om man inte gjort det förut så får man hålla sig till DO? Låter långsökt.

Nej nej, var inte så jag menade. Bara att som jag förstått det så stannar han bara till utanför butiken och inte som dejong med "checkpoints" från svenska gränsen. Man får säkert resa från Umeå för att hämta upp sitt paket om man vill :)

Jag påpekade bara att det var en av skillnaderna :)... (vilket var frågan från början)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Dom får gärna svara här med men jag vill inte ha massa påhopp bara.

Gick att hämta upp vid kolmården med ena gången i alla fall.

Vet ju att det var stora diskutioner om det förut så jag antar att det är något som är bättre nu. Men ser inte vad själv, än så länge.

Men tycker det är en bra sak av affärer att göra för dom som vill ha det där speciella.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...