Gå till innehåll

Rickards 500l


rickard81

Rekommenderade inlägg

  • Svar 58
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
Nu har jag bytt ut mina tunze-streamers mot en vortech mp40w vilken pump de är alltså blev så nöjd. Visst den låter lite men de kan jag leva med.

Mina leds är nu skickade så nästa helg blir nog att löda.

Dom är otroligt bra dessa pumpar, sen kan du ju alltid köpa es drivern sen om du vill "uppgradera" 40w och 40w es är ju exakt samma pumpar :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...
  • 2 månader senare...
  • 4 veckor senare...
  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...

Väldigt fram och tillbaka med denna burk la ut en annons på det men ha beslutat att behålla det iaf.

Något som jag tycker är tråkigt med burken är att jag har svårt att fylla upp de med koraller finns ju inga affärer i Örebro och har svårt att komma iväg då dom enda vettiga affärerna ligger 25 mil bort. De var annat när C-life fanns.

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 månader senare...

Har suttit mycket på sg nu under julhelgen och tittat på alla fina burkar medlemmarna har och fick lite inspiration.

Fick ett ryck och storstädade min burk vilken ledde till en ny scape, rengjorde pumpar och skummare.

Sen idag blev de ett besök till en zooaffär för att köpa nått roligt och de slog mig att jag inte varit på en zoobutik på nästan ett år illa haha.

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...