rickard81 Postat 29 januari 2012 Författare Postat 29 januari 2012 Mycke grann firre , vad går en sån på på ett ungefär?Jag köpte den privat så jag vet ej pris i butik tyvärr. Var intresserad av en sån för några år sen och om jag inte minns fel kostade den kanske runt 800-900.
rickard81 Postat 19 februari 2012 Författare Postat 19 februari 2012 För en vecka sen så köpte sista fisken som saknades min samling nämligen en Acanthurus leucosternon så nu är fisk-beståndet klart.Nu kommer all fokus satsas på att bygga min Led-ramp så nu väntar jag bara på att dom ska komma hem så jag kan börja
rickard81 Postat 2 mars 2012 Författare Postat 2 mars 2012 Nu har jag bytt ut mina tunze-streamers mot en vortech mp40w vilken pump de är alltså blev så nöjd. Visst den låter lite men de kan jag leva med.Mina leds är nu skickade så nästa helg blir nog att löda.
Majki01 Postat 3 mars 2012 Postat 3 mars 2012 Nu har jag bytt ut mina tunze-streamers mot en vortech mp40w vilken pump de är alltså blev så nöjd. Visst den låter lite men de kan jag leva med.Mina leds är nu skickade så nästa helg blir nog att löda.Dom är otroligt bra dessa pumpar, sen kan du ju alltid köpa es drivern sen om du vill "uppgradera" 40w och 40w es är ju exakt samma pumpar Sent from my iPhone using Tapatalk
rickard81 Postat 22 april 2012 Författare Postat 22 april 2012 Länge sen jag uppdaterade men har inte haft tid men burken helt enkelt. Men min ledbelysning funkar klockrent vilket är bra iaf.Ska skrapa rutorna och byta lite vatten sen så ska jag ta lite nya bilder.
rickard81 Postat 28 juni 2012 Författare Postat 28 juni 2012 Tog tag i burken då den blivit avsatt för husrenovering. Så efter en timmes skrapande av rutorna med en isskrapa så burken skaplig ut tyvärr så blev de bara ett kort med kvällsbelsyning.
Datate Postat 5 juli 2012 Postat 5 juli 2012 Trevligt å se en bild på vår gamla Siganus punctatus. Lever den fortfarande?
rickard81 Postat 5 juli 2012 Författare Postat 5 juli 2012 Fint! Tackar Trevligt å se en bild på vår gamla Siganus punctatus. Lever den fortfarande?Ja den lever helt klart min favoritfisk Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
rickard81 Postat 28 juli 2012 Författare Postat 28 juli 2012 Vad gör man en regnig dag jo man börjar med en renovering av burken. Ska göra första vattenbytet på 8 månader imorgon tänkte jag.Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
rickard81 Postat 4 augusti 2012 Författare Postat 4 augusti 2012 http://www.youtube.com/watch?v=JZnIG6aUnaM&feature=g-upl En liten film
rickard81 Postat 22 september 2012 Författare Postat 22 september 2012 Tråkigt men detta kar kommer läggas ned och säljas. Jag hinner helt enkelt inte med att lägga ned den tid jag vill hinna på det. Annons kommer snartSkickat från min HTC One X via Tapatalk 2
rickard81 Postat 2 november 2012 Författare Postat 2 november 2012 Väldigt fram och tillbaka med denna burk la ut en annons på det men ha beslutat att behålla det iaf. Något som jag tycker är tråkigt med burken är att jag har svårt att fylla upp de med koraller finns ju inga affärer i Örebro och har svårt att komma iväg då dom enda vettiga affärerna ligger 25 mil bort. De var annat när C-life fanns. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
rickard81 Postat 2 november 2012 Författare Postat 2 november 2012 Sps, lps:er och ricordeor men visst jag ska väl inte gnälla finns dom som har ännu längre. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
rickard81 Postat 4 januari 2013 Författare Postat 4 januari 2013 Har suttit mycket på sg nu under julhelgen och tittat på alla fina burkar medlemmarna har och fick lite inspiration. Fick ett ryck och storstädade min burk vilken ledde till en ny scape, rengjorde pumpar och skummare. Sen idag blev de ett besök till en zooaffär för att köpa nått roligt och de slog mig att jag inte varit på en zoobutik på nästan ett år illa haha. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
rickard81 Postat 4 januari 2013 Författare Postat 4 januari 2013 Kul att du är på hugget igen Japp har ju spanat in i din tråd också riktigt snygg burk du harSkickat från min HTC One X via Tapatalk 2
adddo Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 Du vet hur det är på guiden.. "Utan bilder har det inte hänt"
rickard81 Postat 4 januari 2013 Författare Postat 4 januari 2013 Näe jag vet akvariet var släckt när jag kom hem så jag koppa bara in fisken och släppte ned den. Ska fixa bilder imorgon Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
rickard81 Postat 5 januari 2013 Författare Postat 5 januari 2013 Försökte ta några bilder måste öva lite mer tror jag :-)
loopmannen Postat 5 januari 2013 Postat 5 januari 2013 Ser bra ut! Vill du sälja en del av Ricordean ( om den delar sig) så hör av dig.
rickard81 Postat 6 januari 2013 Författare Postat 6 januari 2013 Suddig bild på imperatorn väntar spänt på att de ska färga ut helt nån som vet vad som styr det är de storleken?
Rekommenderade inlägg