Gå till innehåll

Vill du vara med och driva Saltvattensguiden framåt?


Vargklo

Rekommenderade inlägg

Vill du vara med och driva Saltvattensguiden framåt?</SPAN>

Brinner du för Saltvattenshobbyn? Har du idéer om hur Saltvattensguiden kan utvecklas vidare? Vill du engagera dig ideellt ett tag framöver? Då kanske du är rätt person att vara med i ledningen för Saltvattensguiden!</SPAN>

Efter det att Christian Wrang startade forumet 2002 har driften övertagits av en ideell förening från hösten 2007. Föreningens medlemmar består huvudsakligen av de som för tillfället arbetar som moderatorer. Bland dessa medlemmar väljs en styrelse, som sedan i våras består av Vargklo (ordförande), Capote (kassör), Petrol (IT-admin) samt Wiking (ledamot).</SPAN>

Att leda Saltvattensguiden känns lite som att ligga och ”dra” i ett cykellopp. Det krävs alltid att någon/några ligger allra längst fram och ”drar” för att klungan ska hålla bra tempo. Att ”dra” på forumet kan vara att hela tiden driva nya idéer som hur forumet ska utvecklas och hur vi kan göra det ännu mer intressant för både erfarna och nya akvarister. Samtidigt måste man, liksom i ett cykellopp, växla de personer som ligger och ”drar” längst fram. Gör man inte det riskerar hela klungan att tappa tempo. Ungefär där är vi nu med ledningen för Saltvattensguiden.</SPAN>

Vi som nu leder Saltvattensguiden stannar gärna kvar i någon kapacitet för att stötta med struktur och kontinuitet. Samtidigt är det klart att det behövs nya kraften för att lyfta oss till nästa nivå. Flera platser står till förfogande (och definitivt min egen), så det finns plats för flera engagerade individer! </SPAN>